Autosalón vo Frankfurte sa blíži a automobilky nezaháľajú. Medzi automobilky, ktoré chcú čo to predviesť svetu patrí aj Nissan. Ten do Nemecka mieri so svojim mestským cross-overom Juke. Druhej generácií ostane extravagantný dizajn, no pre posádku bude pohodlnejší.

Aktuálna generácia japonského mestského cross-overu Nissan Juke je na trhu priam až neuveriteľných deväť rokov. Konkurencia sa mu na míle vzdialila a Juke má naozaj čo doháňať. O prinavrátenie sa k špičke má pomôcť druhá generácia tohto dizajnového „čuda“ japonskej automobilky. Po zverejnení fotky predného svetlometu je k dispozícií celá škála fotografií maskovaného prototypu.

Zdroj: autocar.co.uk

Najviac informácií ohľadom pripravovanej japonskej novinke doniesol britský portál Autocar. Základom nového Nissanu Juke je platforma CMF-B (Common Module Family B), ktorá je zdieľaná s automobilkou Renault a ich modelmi Captur a Clio. Na dĺžku bude teda Juke merať 4 210 milimetrov, čo je o 75 milimetrov viac, než predchodca. Rázvor sa natiahol o viac ako 100 milimetrov a vo finále bude 2 636 milimetrov. Ťažiť z toho najviac budú pasažieri na zadnej lavici a kufrový priestor, ktorý sa zvýšil o 68 litrov oproti predošlej generácií na 422 litrov.

Karoséria bude pevnejšia a ľahšia. To má za následok využitie vysokopevnostnej ocele. Dizajn môže pripomínať koncepty GT-R 2020 Vision Gran Turismo alebo Gripz SUV. Charakteristickou črtou tohto vozidla budú jednoznačne tenké svetlomety prevzané od väčšieho brata Qashqai a ostré hrany, ktoré tento kompaktný cross-over preslávili. K dizajnovým doplnkom bude možné siahnuť až po 19“ kolesách.

Interiér sa dočká takisto zmeny. Už aj v nižších výbavách budete mať viac mäkčených, než tvrdených plastov. Interiér si budete takisto môcť nakonfigurovať ako tomu bolo v predchádzajúcej generácií Juku. Personalizácia na prvom mieste. Všetky oči sa však budú sústrediť na 8“ infotainment, vďaka ktorému bude Juke pôsobiť lepším dojmom.

Pod kapotu sa dostane 1,0-litrový trojvalec s výkonom 85 kW / 115 koní a krútiacim momentom 180 Nm. Vďaka Overboostu však bude môcť krútiaci moment narásť až na 200 Nm. Na výber bude aj z prevodoviek a to zo 6-stupňovej manuálnej alebo 7-stupňovej automatickej dvojspojkovej prevodovky.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJautocar.co.uk
Predchádzajúci článokPostaví Tesla svoju novú fabriku v Nemecku?
Nasledujúci článokSEAT Tarraco predbehol Kodiaq. Prichádza športový plug-in hybrid