Apollo Arrow 1 100 000$
Hviezdny šíp letiaci z nemeckej dielne (ne)známeho Apolla. Očarí nielen ostrými hranami ale aj nádherným dizajnom, aj keď ten nám príde ako fúzia Lamborghini Aventador a Mclaren P1.
Svieži motor od Audi – 4.2 l Twin turbo V8 ktorý je upravený na 1000 koní (745 kW) a z 0 na 100 km/h to stihne za 2.9 s.
Predstavený ešte v roku 2016 na autosalóne v Ženeve, spolu sním aj jeho mladší brat Apollo N(800 000$). Vyrobených by malo byť len 100 kusov.
Talianske umenie v podobe šasi vyrobené plne z uhlíkových vlákien a motorom 7.0 Twin turbo V8. Ten zrýchli z 0 na 100 km/h za 2.7 s a dosiahne max. rýchlosť 400 km/h!
Obstarať si ho môže len 25 šťastlivcov, kvôli limitovanej výrobe.
Upravená verzia známeho hyperšportu Ferrari LaFerrari, do podoby Porsche 918 Spyder. Áno správne, auto má snímateľnú pevnú strechu.
Auto poháňa hybridný pohon zložený z 6.3 V12 benzínového agregátu a elektromotorom s výkonom 160 koní (120 kW). Spolu vedia vyvinúť výkon 950 koní (709 kW). Z 0 na 100 km/h mu to potrvá niečo pod 3 s a max. rýchlosť mu končí cifrou 350 km/h.
Ale pozor na objednávky, plánuje sa výroba len 200 kusov!
Hybridný superšport z malej dielne anglického majstra. Pri stavbe sa nešetrilo na uhlíkových vláknách a hmotnosť sa zredukovala tam kde sa len dala. Výsledkom je hyper-ľahké auto s výkonom 2 080 koní (1550 kW)! Základ tvorí 6.2 l V8 motor s výkonom “len” 550 koní (410 kW) a štyri elektromotory tkz. “Warp” pohony (Warp Drive). Tento zbesilý výkon dokáže prinútiť celú sústavu zrýchliť z 0 na 100 km/h za 2.8 s!
Dánsky remeselníci stvorili skvost s dych-berúcim výkonom 1163 koní (867 kW), max. krútiacim momentom 1100 Nm. Srdcom je 5.9 l V8 s dvoma kompresormi!
Max. rýchlosť je elektronicky limitovaná na 360 km/h(kto vie prečo ?)
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 2.8 s!
Edícia je avšak limitovaná na 15 kusov.
Švédsky princ s korunou na hlave a 1822 koňmi pod kapotou! Vyše 2000 Nm max. krútiaceho momentu, z 0-100 km/h za 2.7 s a 0-400 km/h pod 20 s ! Podľa Koenigseggu tieto časy zvládne prekonať len ďalší Koenigsegg. Výkon zabezpečuje 5.0 l Twin turbo V8 motor o výkone 1100 koní (820 kW) a troch elektromotoroch ktoré spolu vytvoria 700 koní (520 kW).
Vyrobených bude len 80 kusov.
Toto autíčko netreba ani predstavovať, hneď ako prebral žezlo kráľa po svojom staršom bratovi Veyronovi sa s 1500 koňmi (1103 kW) pod kapotou tlačených dopredu 16-valcom usporiadaných do tvaru písmena W, objemom 8.0 l a 4-turbodúchadlami! Nadčasový a nový dizajn spolu s max. rýchlosťou za vrcholcom 400 km/h a max. krútiacim momentom 1600 Nm.
Len pre zaujímavosť spotreba v meste je 35.2 l/100 km, kombinovaná 22.5 l/100 km.
Ľahšia, širšia a aerodynamickejšia verzia “klasickej” Huayry. Pomenovaná po známom automobilovom zberateľovi Bennym Caiolovi (preto “BC”) ten inšpiroval Horácia Paganiho v jeho tvorbe a nakoniec sa Benny stal prvým majiteľom auta Pagani v histórií.
Auto je poháňané 6.0 l Twin turbo V12 motorom od Mercedes-Benz AMG s výkonom 750 koní (560 kW) a max. krútiacim momentom 1000 Nm. Zaujme hmotnosť auta a to 1218 kg. Vyrobených bude len 20 kusov.
Auto známe zo série Fast n Furious (7. diel). Prvé arabské superauto, vytvorené dubajskou dielňou WMotors. Vyrobených má byť 7 kusov a auto nezaujme len výkonom, rýchlosťou ale aj diamantmi vykladanými LED svetlami, každé svetlo ich má 220!
Motor 3.7 l twin turbo dodávaný firmou RUF, produkuje 780 koní (582 kW) a max. krútiaci moment 960 Nm, 0-100 km/h dá za 2.8 s. Pre zaujímavosť, prvé auto putuje do rúk dubajskej polície (snáď nedopadne ako i8 v rukách českej polície).
Aston Martin AM-RB 001 3 900 000$
“Valkýra” automobil vytvorený Aston Martinom v spolupráci s RedBull racing. Auto bude mať vlastnosti závodného špeciálu, avšak upraveného pre civilné cestné komunikácie. Samozrejme bude vytvorená špeciálna verzia určená len pre trate.
Auto bude poháňané atmosférickým 6.5 l V12 motorom a po technickej stránke by sa mal pomer hmotnosti 1 kg ku 1 konskej sile resp. 1:1 (kg:hp).
Plánuje sa vytvorenie až 150 kusov určených na civil a 25 kusov pre závodné okruhy.
Auto by malo byť plne predstavené na konci roka 2017, resp začiatkom 2018.