startstop

Nestačí vám klasické BMW M3 Competition? AC Schnitzer má pre vás riešenie

Spoločnosť AC Schnitzer je dobre známa vďaka svojim úpravám prevažne nemeckých automobiliek. Aktuálne prichádzajú s úpravou BMW M3 Competition.

V dielni AC Schnitzer BMW M3 Competition poslali nižšie k zemi, no iba vpredu o rovných 15 až 20 milimetrov. Dosiahli to dosadením nastaviteľného podvozku. Hlavnou zaujímavosťou je však to, že nemecký úpravca si dal hlavne pozor na to, aby to neprehnal s tvrdosťou vozidla. Sľubujú tak to, že auto bude použiteľné na bežnú prevádzku.

Špeciálna pozornosť sa sústreďuje hlavne na aerodynamiku vozidla. Predný splitter má pri rýchlostiach 200 km/h+ zvyšovať prítlak o 40 kilogramov a strešný spojler o 20 kg. Zadné decentné karbónové krídlo v kombinácií so zadným difúzorom tvoria prítlak o hodnote 70 kilogramov. Športové doplnky však nájdeme na každom kroku, respektíve na každej strane aute.

Prevažnou novinkou je nový športový výfuk s karbónovými koncovkami a zaujímavejším zvukom. BMW M3 Competition dostalo taktiež nové 20“ kolesá. Vpredu nájdeme rozmer 285/30 a vzadu 295/30. O trakciu naozaj núdza nebude. Do kokpitu si však záujemcovia budú môcť objednať nový volant odetý do kože Nappa a prešívaný Alcantarou. Zaujímavým detailom v interiéry sú taktiež väčšia pádla pod volantom na manuálne radenie.

Ak sa vám však pôvodných 509 koní z „pásového“ BMW M3 Competition zdá málo, úpravca AC Schnitzer ponúka komplexnejšie vyladenie motoru. Nemecká spoločnosť dokázala z radového šesťvalca o objeme 3,0-litra navýšiť výkon z pôvodných 375 kW / 509 koní na 428 kW / 582 koní s maximálnym krútiacim momentom 750 Nm. To je o 100 Nm viac, než má pôvodné BMW M3. S úpravou motora je štandardne dodávaný aj nový výfukový systém.

Exit mobile version