Úplne nová Toyota Corolla Touring Sport bude mať svoju premiéru na Parížskom autosalóne. Bude tak sekundovať hatchbacku, ktorý sa predstavil už v Ženeve. Máme sa naozaj na čo tešiť!

Ako sme Vám pred pár týždňami oznámili, japonská auotmobilka Toyota pochováva svoje označenie Avensis a na scénu prichádza znovuzrodená Corolla. Nový model bol vyvýjaný v Európe a vďaka konceptu TNGAkombík nie je len predĺženou verziou hatchbacku ale samostatným modelom.

Zaoblená strecha, fantastický vzhľad a kultivovanoť tomuto modelu dodávajú šmrnc a možnosť právoplatného označenia shooting-brake. K športovému dizajnu dopomáhajú jednoznačne lemované okraje po bokoch a výrazne širší postoj vozidla. Zadnej časti dopomáhajú full-LED svetlomety so širokými rozostupmi tiahnuce sa k bočným oknám.

Nanovo spracovaný je aj interiér, ktorý poukazuje na priestrannosť, modernosť a kultivovanosť novinky. Vďaka posunutému rázvoru máte na zadných sedadlách množstvo priestoru. Automobilka v tlačovej správe uvádza, že až 928 mm, čo je v tomto segmente vozidiel neobvyklé a taktiež máte k dispozícií kufrový priestor s objemom 598 litrov.

Na pohodlnejšie cestovanie Vám Toyota pripravila celú škálu najnovším technológií, ktoré sú zväčša v najvyšších modeloch akousi nutnosťou. K dispozícií je trojrozmerný otáčkomer, HUD projekčný displej, audiosystém JBL, multimediálny systém Toyota Touch, či bezdrôtové nabíjanie telefónu (samozrejme, ak ho Váš telefón podporuje).

Pod kapotou budú možné zatiaľ tri motorizácie. Konvenšný 1,2-litrový oturbený motor s výkonom 116 koní. Kontrovať mu budú motory s objemom 1,8 litra s výkonom 122 koní a 2,0 litra s výkonom 180 koní. Toyota taktiež tvrdí, že vyššie menovaný 1,8-litrový motor je výnimočným vo svojom segmente, nakoľko žiaden iný neposkytuje majiteľom takúto kombináciu výkonu s nízkymi emisiami.

1,8-čkový agregát si ide svojou jednoznačne vytýčenou cestou elektrického pohonu s nízkymi nákladmi a vlastným dobíjaním. 2,0-litrový agregát taktiež spĺňa všetky vyššie vytýčené kritériá a ako bonus, údajne zabezpešuje vyšší jazdný komfort, ovládateľnosť, pôžitok z jazdy a máte v nej lepší pocit stability. Toto všetko je údajne kvôli novej platforme TNGA.

Zdroje: Toyota | startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJtoyotanews.eu
Predchádzajúci článokNový Hyundai Santa Fe má slovenské ceny. Začína pod cenovkou 35-tisíc eur
Nasledujúci článok10 dôkazov, že aj Francúzi vedia spraviť dobré auto