Osmičkový rad od BMW dostal od úpravcu AC Schnitzer nielen zvýšený výkon pri oboch dostupných motoroch, ale aj nové odpruženie, vďaka ktorému auto vyzerá agresívnejšie a je doslova pribité k zemi.

Renomovaný úpravca AC Schnitzer dáva do ponuky pre nadchádzajúcich majiteľov BMW radu 8 svoj nový bodykit a možnosť navýšenia výkonu. Kompletný setup bude pre širokú verejnosť predstavený na decembrovom autosalóne v Essene.

Dvorný úpravca AC Schnitzer ponúka navýšenie výkonu pre obe dostupné verzie, ktoré sú aktuálne k dispozícii v rade 8. Zatiaľ najvýkonnejšia motorizácia M850i disponujúca 4,4-litrovou V8-čkou bude mať zvýšený výkon z pôvodných 390 kW (530 k) a 750 Nm na 441 kW ( 600 k) a maximálny krútiaci moment až na 850 Nm. Naftová verzia 840d pod kapotou momentálne ukrýva 3,0-litrový radový šesťvalec s výkonom 235 kW (320 koní) a maximálnym krútiacim momentom 680 Nm. Po zásahu úpravcu sa však výkon navýši na pekných 279 kW (380 koní) a 740 Nm maximálneho krútiaceho momentu.

Nemecký úpravca sa pustil aj do výfukového systému, ktorého výsledkom je lepší zvukový prejav. Na zadnej časti sa tak nachádza štvorica agresívne vyzerajúcich koncoviek výfukov, ktoré sú odeté do karbónového difúzora. Jednotlivé koncovky majú priemer 105 milimetrov.

AC Schnitzer okrem iného vylepšil aj jazdné vlastnosti tohto monštra. Špeciálne upravené pružiny prilepili auto k zemi bližšie o 20 milimetrov vpredu a 10,3 milimetra vzadu. Štandardne bude toto upravené auto na 21″ kolesách AC3. Samozrejme, záujemcovia o úpravu budú mať možnosť voľby aj medzi 20- a 21-palcovými kolesami AC1.

Majitelia si svoje kupéčko však budú môcť doplniť o rôzne prvky z uhlíkových vlákien. Súčasťou sú predný splitter, náduchy na kapote, či blatníky. Bočné lišty sú takisto z karbónových častí a na zadnej časti jednoznačne upúta jemné krídlo vychádzajúce z kufra.

Záhadou ostáva interiér upravenej osmičky. Ten si spoločnosť AC Schnitzer necháva pre seba, no sľubujú, že bude stáť jednoznačne za to a môžeme sa tešiť na kopu prvkov z uhlíkových vlákien, ktoré sa budú v kabíne nachádzať.

Zdroj: ac-schnitzer.de | startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJac-schnitzer.de
Predchádzajúci článokTest Dacia Duster 1,5 dCi AWD, do blata aj do mesta!
Nasledujúci článokPodľa českého prieskumu až 71 % vodičov jazdí, akoby boli pod vplyvom návykových látok!