Britský internetový automobilový portál prišiel s informáciou, že kórejská automobilka Hyundai má svoju flotilu N rozšíriť o ďalší model. Tento raz to bude SUV Tucson N. Bude tak priamym konkurentom pre Cupru Ateca, Audi SQ5, či VW T-Roc R.

Automobilový portál Autoexpress.com potvrdil skutočnosť, že Hyundai má snahu preniknúť so svojimi vysokovýkonnými modelmi aj do ďalšieho segmentu. Modelom i30 N kórejská automobilka svetu ukázala, že výkonné a dobré autá robiť vie. Teraz sa snažia o prerazenie v konkurencii SUV. Vysokovýkonným modelom automobilky najnovšie má byť Tucson N.

Hyundai Tucson N sa má na trhu objaviť v priebehu dvoch rokov. Stane sa tak ku koncu “životného cyklu” terajšej generácie. Podľa dostupného náhľadu môžeme tvrdiť, že Tucson N bude priamou konkurenciou pre Audi SQ5, Cupra Ateca, či VW T-Roc R.

Podľa dostupných informácií môžeme rátať s výkonom cez 340 koní a Tucson N dokáže z pokoja na stokilometrovú hranicu vystreliť pod šesť sekúnd. Kórejská automobilka tvrdí, že nemá problém vyvíjať vozidlá v jednotlivých segmentoch, no pokiaľ pôjde o vozidlá s emblémom N, dokážu sa s inými značkami pretekať aj vo vyšších výkonoch. Tucson N sa stane hlavným vozidlom značky, pokiaľ nepríde nový model.

Inžinieri automobilky zatiaľ nechcú potvrdiť, na ktorej platforme bude stáť, no zdroj blízky autoexpress.com povedal: “Dávame si na čas, nechceme nič pokaziť, no vieme garantovať, že dokáže rozniesť v zuboch všetko vo svojom segmente.” Keď sa na to pozrieme spätne, tak divízia N vznikla iba prednedávnom a prvým modelom bol Hyundai i30 N, ktorý trhal rekordy nielen na Slovensku.

Predtým, než príde Tucson N, plánuje divízia N rozšíriť svoje rady o model i20 N. Ten sa má svetu ukázať na začiatku roka 2020. Očakáva sa výkon okolo 250 koní a náhon predných kolies. Hyundai i20 N sa tak chce dostať do konkurencie pre Ford Fiesta ST, či VW Polo GTI. Kórejčania sú viac ako presvedčení, že sa im to podarí dosiahnuť.

Zdroje: autoexpress.com | startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJautoexpress.co.uk
Predchádzajúci článokMercedes triedy V prešiel faceliftom. Hlavné zmeny sa ale udiali pod kapotou
Nasledujúci článokG-Power BMW M850i: vhodná alternatíva namiesto BMW M8?