Prototyp druhej generácie Subaru Levorg, dostal dynamické tvary a nový motor! Čo môžeme očakávať v sériovej podobe?

Model Subaru Levorg prešiel tento rok na európskom trhu výrazným faciftom, ktorý sa dotkol predovšetkým hnacej sústavy. V Japonsku Subaru debutuje prototypom druhej generácie. Pokiaľ sa nového Levorgu v takejto podobe dočkáme aj v Európe, tak sa veru máme na čo tešiť.

Na autosalóne v Tokyu, ktorý v súčasnosti prebieha bol predstavený koncept s názvom Subaru Levorg Prototype, avšak jeho spracovanie naznačuje, že k sériovému vozidlu ma veľmi blízko. Druhá generácia Levorgu sa totižto na japonskom trhu začne predávať už v druhej polovici roku 2020.

Na prvý pohľad sa Levorg medzigeneračne, až tak nezmenil, hlavne bočná silueta. Podrobnejší pohľad však odhalí jednoznačne agresívnejšie ostré línie. Prednému nárazníku dominuje ostrá viac uholníková maska chladiča, ktorá zasahuje svojim prelysom až do nových, odvážne tvarovaných svetlometov. Pozornosti neunikne ani nasávací otvor na prednej kapote. Levorg tak pôsobí ako ostré rodinné kombi.

Zadné skupinové svetlá tiež dostali prepracovanú grafiku a pripomínajú novú Corolu. Zadný nárazník dostal športové rvorovanie rovnako ako aj bočná línia s náznakom spojlera.

Vzhľad interiéru ostáva zatiaľ tajomstvom. Môžeme však očakávať miernu evolúciu v porovnaní so súčasnou generáciou. Do ponuky sa s najväčšou pravdepodobnosťou dostane aj balík EyeSight, ktorý zahŕňa najmodernejšie asistenčné systémy. Tie ku svojej práci využívajú štyri radari a stereokameru.

Najdôležitejšou novinkou je práve použitý agregát. Pod kapotou totiž nový Levorg ukrýva turbomotor. Jedná sa o novú pohonnú jednotku s objemom 1,8 litra. Štvorvalcový boxer má priame vstrekovanie paliva ale bohužiaľ jeho presné vykonové parametre nepoznáme. Automobilka tvrdí že, poskytne vyvážený pomer medzi výkonom a efektívnou spotrebou.

Na teraz je však veľmi otázne potvrdiť alebo vyvrátiť príchod novej generácie Subaru Levorg na starý kontinent. Tento model nie je na našom trhu predajným trhákom a ani nový turbomotor by to nemal ľahké. Len pred nedávnom totiž Subaru v Európe nahradilo preplňovaný motor 1,6 práve atmosferickým dvojlitrom. Nový motor by tak zrejme neprešiel prísnou emisnou normou, respektíve by sa automobilke jeho nasadenie na našom trhu neoplatilo.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!