Volkswagen predstavil novú ôsmu generáciu svojich športových modelov modelu Golf vo verziách GTI, GTD, GTE. Urobil tak prostredníctvom Live streamu.

Golf GTI, GTE, GTD

Golf GTI

Nový Golf GTI je poháňaný 2,0-litrovým prepĺňaným benzínovým motorom s priamym vstrekovaním paliva (EA888 evo4). Má výkon 180 kW (245 koní) a maximálny krútiaci moment 370 Nm. Benzínový štvorvalec je sériovo dodávaný s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou. Za príplatok je k dispozícií 7-stupňová automatická dvojspojková prevodovka DSG.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Golf GTD

Golf GTD je poháňaný 2,0-litrovou štvorvalcovou dieslovou jednotkou TDI (EA288 evo) s výkonom 147 kW (200 koní). Motor Golfu GTD poskytuje maximálny krútiaci moment na hodnote 400 Nm. Volkswagen ponúka v štandardne Golf GTD so 7-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Golf GTE

Plug-In hybridný pohon Golfu GTE sa skladá zo štvorvalcového benzínového motora 1.4 TSI (EA211) s výkonom 110 kW (150 koní). Sekunduje mu elektrický motor s výkonom 85 kW (115 koní) s novou lítium-iónovou batériou. Jej kapacita sa zvýšila z 8,8 kWh (u predchodcu) na terajších 13kWh. Dokopy má GTE výkon 180 kW (245 koní) a maximálny systémový krútiaci moment 400 Nm. Je dodávaný so 6-stupňovou prevodovkou DSG. Elektrický dojazd má mať 60 kilometrov, čo je o 10 kilometrov viac, čo dosahovala jeho predchádzajúca generácia.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Volkswagen vyvinul a zdokonalil podvozok Golf GTI, GTE a GTD kombináciou prednej nápravy McPherson a zadného zavesenia kolies s viacerými článkami. V týchto modeloch sa prvýkrát používa nový systém riadenia jazdnej dynamiky známy ako Vehicle Dynamics Manager. Adaptívne ovládanie podvozku DDC nepretržite reaguje na povrch vozovky a jazdnú situáciu, pričom zohľadňuje rôzne prvky vrátane riadenia, brzdenia a zrýchlenia.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Zásadnými novinkami interiéru sú nový volant a sedadlá. Nový multifunkčný volant má dotykové ovládanie multifunkcií, vrátane dedikovaného ovládača pre asistenčný systém Travel Assist fungujúci až do rýchlosti 210 km/h. Športové sedadlá majú poskytnúť slušnú bočnú oporu. Červené prešívanie v interiéri patrí verzií GTI, modré GTE a šedé GTD.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

V exteriéri sa oproti neGTčkovej verzií zmenilo len málo. Nový predný nárazník s pekným vzorom včelieho plastu ukrýva 5 LED žiaroviek hmlového svetla na oboch stranách. Zdánlivo najkrajšie sú 19-palcové disky verzie GTD. GTI a GTE obúva 18-palcové disky iných vzorov. Na ceny každej verzie si však ešte musíme počkať.

Volkswagen Golf 8. generácie práve oficiálne predstavili

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!