Automobilka Porsche neustrážila únik fotografií a tak sa nám na nich ukazuje vynovený SUV model Cayenne GTS, ktorý zrýchľuje na stovku za 4,5 sekundy.

Ešte v roku 2007 ponúkalo Porsche vo svojom modeli Cayenne GTS montoval nabúšenú atmosférickú benzínovú V8-čku, dokonca ju bolo možné kombinovať aj s manuálnou prevodovkou. Nie je preto divu, že potenciálny majitelia ďalšej generácie z roku 2015 boli sklamaný. Pod kapotou ostrej verzie GTS ďalšej generácie sa objavil dva krát preplňovaný, aj keď o niečo silnejší, vidlicový šesťvalec. Ani sa im nedivíme, veď Cayenne prišiel vtedy o charakteristický brblot vidlicového osemvalca.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Zákazníci najnovšej generácie SUV modelu značky Porsche sa dočkali. Automobilka neustrážila únik fotografií, ktoré sa spolu s podrobnosťami dostali predčasne na internet. Pod kapotou verzie GTS opäť nájdeme vidlicový osemvalec, so zdvihovým objemom 4 litre, s dvoma turbami a maximálnym výkonom 338 kW (453 koní). Krútiaci moment sa zastavil na hodnote 620 Nm. Tento výkon bude posielaný na všetky štyri kolesá cez osemstupňovú automatickú prevodovku PDK. So Sport Chrono balíčkom dokáže toto majestátne SUV zrýchľovať na stovku za 4,5 sekundy a ručička rýchlomera nechá autu dosiahnuť hodnotu 270 km/h.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Nové GTS príde s normálnou SUV karosériou, ale aj s karosériou Coupé. Tvary strechy a veka batožinového priestoru nie sú len jediné odlišnosti, napríklad verzia Coupé má miesto klasických výfukov po stranách centrálne umiestnené ovály. Od klasických modelov sa GTS odlišuje čiernymi doplnkami exteriéru, špecifickým dizajnom kolies, zlepšenými brzdami a zníženou svetlou výškou.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

V interiéri sa toho ale veľa nezmenilo. Pribudlo tu množstvo Alcantary, ktorá je prešívaná červenou niťou a veľa nápisov GTS či už na sedačkách, ale aj v prístrojovom paneli. Otáčkomer nedigitálnej verzie prístrojového panela bude tiež ladený do červena. Ako je už zvykom, pri balíčku Sport Chrono dostanete ikonické stopky v strede palubnej dosky.

Cayenne GTS má vraj stáť 114 087€ bez príplatkovej výbavy. Verzia Coupé však túto cenovku posúva na hodnotu 118 490€. Bratislavský závod vyrába všetky verzie tohto SUV a zrejme už začalo montovať aj verziu GTS. Na potvrdenie ceny si musíme ešte počkať, tak isto aj na dátum oficiálnej premiéry.

Porsche 911 992 dostáva manuálnu prevodovku

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!