startstop

Škoda Octavia Sportline: má naozaj všetko, čo potrebujete

Nie, nezabudlo sa. Aktuálne najnovšia Octavia bude čochvíľa dostupná aj v športovom prevedení Sportline. Výkon zdvihnutý nebude, pôjde čisto o dizajn.

Mladoboleslavská automobilka Škoda aktuálne rozširuje svoju ponuku štvrtej generácie bestselleru Octavia. Prichádza s dynamickou verziou Sportline, či už pre liftback, takisto aj pre kombi verziu, ktorá bola ponúkaná aj v predchádzajúcej generácií. Nechýba ani plne elektrickému SUV Enyaq iV. Výbava Sportline sa tak zaradí do portfólia medzi výbavové stupne Style a RS. Práve dizajnové prvky budú hlavnou návnadou.

Ako však budeme môcť Sportline odlíšiť od ostatných? Rozpoznať Sportline od inej výbavy budeme môcť hlavne vďaka čiernym lesklým prvkom na karosérií aj s predným, spojlerom. Ďalej bude vizáž doplnená o rámy masky, nápis na dverách kufru, či malého zadného lipka. Toto lipko bude pochopiteľne iba pre verziu liftback. Falošné výfuky spolu s difúzorom budú odeté do chrómu. Štandardne bude výbava dostupná na 17“ čiernych diskoch

Pulsar, v ponuke však budú aj väčšie kolesá, 18“ Vega, či 19“ Taurus, taktiež v čiernej lesklej farbe.

Čo sa týka motorizácií, ako sme spomenuli, tie ostanú nezmenené. Klasické benzínové a dieselové motory ostávajú, bude možnosť voľby aj alternatívneho paliva v podobe CNG, či „majld“ alebo plug-in hybrid. Základom ponuky bude dobre známy 2.0-litrový TDI motor s výkonom 85 kW / 115 koní s automatickou DSG prevodovkou a 1.4-litrový benzínový TSI iV s výkonom 150 kW / 204 koní.

Výbava Sportline bude po interiérovej stránke mať športové sedadlá s integrovanými opierkami hlavy a čalúnením ThermoFlux. Chýbať nebude trojramenný volant a prístrojová doska s látkovým prešitím a čiernymi ozdobnými lištami.

Pre kombík aj liftback bude k dispozícií aj taká vychytávka akou je adaptívny podvozok DCC, proaktívna ochrana pasažierov vrátane senzorov pri prevrátení vozidla. Z bezpečnosti nebude chýbať antikolízny asistent, asistent pri odbočovaní a tešiť sa budeme môcť na centrálny airbag medzi prednými a zadnými sedadlami. Ten dúfame, že nikdy nebude nikto potrebovať, aby sa aktivoval.

Exit mobile version