startstop

Star Wars – Nech Ťa Nissan sprevádza !

Nissan je opäť na čele ďalšej marketingovej spolupráce s úspešnou filmovou a televíznou produkčnou spoločnosťou Lucasfilm – pre prichádzajúce Star Wars: The Last Jedi.

Nissan odštartoval kampaň s názvom “Master the Drive”,  a to v stredu v spojení s Lucasfilm pre legendárnu snímku, ktorý bude mať premiéru  už 15. Decembra tohto roku. Toto partnestvo sa bude onedlho chváliť televíznymi spotmi, rôznymi doplnkami v téme Stars Wars, ako sú podlahové rohože, kontakt s virtuálnou realitou na vybraných obchodných miestach a sprevádzaný rozličnými súťažami  na výhru lístkov na premietanie filmu v hollywoodskom podujatí.

Automobilka spolupracovala s firmou Lucasfilm aj minulý rok pred uvoľnením Rogue One: Star Wars Story, ktorý bežne a hrdo nesie názov najpredávanejšieho vozidla značky Nissan v USA.

Spoločnosť Nissan verí vo väčší záujem o vozidlá v spojení  Star Wars, a to najmä s podporou predaja crossoveru Rogue. Kampaň zahŕňala sériu reklám, špeciálnu edíciu Rogue a vyparádenú ukážku modelu na autosalóne v Los Angeles, ktorý sa konal v minulom roku so štýlovým bojovým lietadlom triedy TIE. Nissan na auto show tiež predstavil Stormtrooper a povstalecké kostýmy spolu s kioskom a rozšírenými faktami, kde vlastne umiestnili ľudí do virtuálneho bojového simulátora s Rogue.

Oprava droidov

Kampaň The Last Jedi vychádza z predchádzajúceho úsilia. Vo vybraných predajniach Nissan od 10. novembra ponúkne 10-minútové zžitie s virtuálnou realitou spojené s filmom, kde účastníci budú mať za úlohu opravu droidov. Skúsenosť VR využíva slúchadlá Samsung Gear a HTC Vive.

Päť-komerčná kampaň, ktorá sa začne v piatok, bude zvýrazňovať hlavne funkcie Nissan Intelligent Mobility, ako je núdzové brzdenie, sledovanie a následné varovanie v slepom bode a ďalej ProPilot Assist, ktoré Nissan predstavuje ako svoj “začiatok cesty k autonómnej jazde.” Modely ako Titan, Rogue a Altima sa objavia na týchto reklamných spotoch.

“Star Wars nám dáva platformu, aby sa inteligentná mobilita Nissan stala prístupnejšou, a zároveň nám poskytla spojenie s miliónmi fanúšikov hviezdnych vojen”, povedal Nissan vo vyhlásení. “V roku 2018 toto spojenie využijeme z národnej úrovne až po miestne zastúpenie.”

https://www.youtube.com/watch?v=ukOuiyLL79A

Exit mobile version