startstop

Čakal na Ferrari takmer 2 roky, zničil ho v priebehu pár hodín…

Čakal na Ferrari vyše roka, zničil ho v priebehu pár hodín...

Istý 43-ročný Nemec čakal na vysnívané Ferrari takmer 2 roky. Nevydržalo mu však ani jeden deň.

Niekedy môže mať človek pocit, že sa mu nič nedarí a že je jednoducho celý svet proti nemu. Každý z nás už takéto dni zažil, no len málokto si môže povedať, že výsledkom bola taká obrovská škoda, ako v tomto kurióznom prípade. Istý 43-ročný Nemec čakal na svoje vysnívané Ferrari podľa rôznych zdrojov takmer 2 roky. Keď konečne nastal deň D, šťastie mu prekazila nehoda. Výsledok? 360-tisíc eur vyhodených do vzduchu…

Niekedy je šťastie proti…

Kúpa auta je veľká vec, o to viac, ak ide o petrolheada a o výnimočné (a v tomto prípade aj drahé) auto. Hovoríme o nešťastne kurióznom prípade zo spolkového štátu Hesensko. V hlavnej úlohe bol šťastný 43-ročný majiteľ čisto nového Ferrari F8 Tributo, na ktorého dodanie čakal v poradovníku takmer dva roky.

Ako uvádza polícia nemeckého štátu Hesensko k nehode došlo ešte 13. marca 2021 na diaľnici A5. Podľa správy vodič neprispôsobil jazdu technickému stavu vozovky. Nuž, kombinácia ťažkej nohy, letných pneumatík, mokrých ciest, nízkych teplôt a hlavne výkonu 530 kW (710 koní) na zadnej náprave nebolo to pravé orechové.

Škoda vo výške 366-tisíc eur

Ferrari sa dostalo do šmyku, v následku čoho sa roztočilo a narazilo do zvodidiel. Že to nebol len ťukanec dokazuje aj fakt, že pri náraze sa okrem totálne zničenej prednej časti odtrhlo predné koleso, ktoré sa odrazilo späť do premávky a poškodilo iné okoloidúce auto.

Hoci vodič nebol pri nehode zranený, jeho spolujazdec podľa polície utrpel vážne poranenia, ktoré ale našťastie neboli život ohrozujúce. Pri pohľade na vrak ide o malý zázrak – z auta totiž zostala v podstate len zadná časť. Polícia na mieste predbežne vyčíslila škodu na 366-tisíc eur, a to ako na aute, tak aj na verejnom majetku.

Len pre pripomenutie…

Ferrari F8 Tributo bolo predstavené začiatkom roku 2019 ako nástupca modelu 488 GTB. V strede karosérie ukrýva 4,0-litrový prepĺňaný vidlicový osemvalec s výkonom 530 kW (710 koní) a krútiacim momentom 770 Nm. Z 0 na 100 km/h F8 Tributo zrýchli za 2,9 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 340 km/h. Pri týchto číslach to už treba mať v hlave trochu usporiadané… 🙂

Exit mobile version