startstop

Fanúšikovia rozhodli ! Takto vyzerá unikátna Puma ST !

275 000 fanúšikov hlasovalo o konečnom dizajne a názve tejto limitovanej edície Ford Puma ST.

Začiatkom tohto mesiaca spoločnosť Ford spustila jedinečnú sociálnu kampaň. V nej vyzvala fanúšikov, aby pomohli navrhnúť a pomenovať novú špeciálnu verziu modelu Puma ST. Táto limitovaná verzia zdieľa rovnakú platformu ako Fiesta ST. Po odovzdaní 275 000 hlasov na kanáloch spoločnosti Ford na Twitteri a Instagrame sú výsledky k dispozícii a bol aj následne odhalený víťazný dizajn.

V anketách mohli fanúšikovia hlasovať za farebné kombinácie laku, štítkov a brzdových strmeňov. Ich úlohou bolo aj zvoliť názov unikátneho crossoveru na mieru. Pre exteriér je víťazný dizajn zhotovený v čiernej farbe so zlatými líniami prechádzajúcimi cez kapotu a strechu. Zatiaľ čo kolesá sú vyhotovené v saténovo zlatej farbe a sú vybavené červenými brzdovými strmeňmi.

ST Gold Edition
Kopec dizajnových detailov

Fanúšikmi navrhnutá Puma ST má tiež dizajnové štítky ST a prahové lišty Puma. Vnútri sa fanúšikovia rozhodli pre prešívanie bezpečnostných pásov, prahové lišty, bronzové kontrastné prešívanie a obloženie z umelých uhlíkových vlákien.

Pokiaľ ide o názov, crossover v limitovanej edícii sa bude volať Puma ST Gold Edition – druhým variantom názvu bola „Puma ST 24K Edition“. Pod kapotou je Puma ST Gold Edition poháňaná rovnakým 1,5-litrovým trojvalcovým motorom EcoBoost. Ten sa nachádza aj vo Fieste ST, s výkonom 197 koní. To umožňuje vysokovýkonnému crossoveru akcelerovať z 0 na 100 kilometrov za hodinu za 6,7 ​​sekundy. Puma ST Gold Edition bude k dispozícii v limitovanom množstve s dodávkami sa začne v priebehu tohto roka v Európe.

Zatiaľ iba v Európe

Do Ameriky nepríde, pretože Ford Puma sa nepredáva v USA, hoci generálny riaditeľ Fordu Jim Farley naznačil, že by raz mohol do Ameriky prísť.

„Aby sme vytvorili niečo skutočne špeciálne pre našich verných fanúšikov výkonu, posunuli sme sa k progresívnemu prístupu pri spoločnom vytváraní Puma ST Gold Edition. Počet odovzdaných hlasov ukazuje, ako nadšení sú naši zákazníci – a že majú skutočne vynikajúci vkus, “uviedol Amko Leenarts, riaditeľ, design, Ford of Europe. „Je to všetko v detailoch a s touto špeciálnou edíciou naši fanúšikovia nakonfigurovali skutočne žiadaný a lákavý produkt.“

ST Gold Edition

Ford minulý rok použil podobný prístup, keď nechal fanúšikov hlasovať za dizajn konceptu Team Fordzilla P1, ktorý navrhol tím Fordzilla eSports.

Exit mobile version