startstop

Kompaktné SUV T-Roc prešlo modernizáciou. Vylepšení sa dočkal aj interiér

Automobilka Volkswagen opäť modernizovala svoj model. Tentokrát sa jedná o model T-Roc. Prináša nový vzhľad a aj upravený interiér. Nechýba ani vrcholná verzia R.

Vylepšený dizajn a nové technológie dostali aj verzie T-Roc R či T-Roc Cabrio. Pri pohľade zvonku sú vidno decentne upravené svetlomety a predný nárazník. Predné svetlomety disponujú pozmenenou grafikou sú prepojené novým LED pásikom. Po novom sú predné svetlomety dodávané už štandardne s LED technikou a sú konfigurovateľné v najvyššej verzii ako IQ.LIGHT LED. Samozrejme disponujú matrix technológiou, čo znamená tiež novinku v prípade T-Rocu.

Zadná časť dostala úplne nové svetlomety, ktoré sú však tvarovo celkom podobné predchádzajúcim, predsa sa zmenila grafika svietenia. T-Roc navyše disponuje už aj dynamickými LED smerovkami. Odrazky v nárazníku tiež zmenili svoj dizajn v tvare prstencov. Dostupné budú vo výbave Life a Style. Obe výbavy prešli aj kompletnou premenou konfigurácie. T-Roc je po prvýkrát dostupný už aj vo výbave R-Line.

Aké prvky prevzal R-Line?

Môžeme si všimnúť iný vzhľad denného svietenia, ktoré sa presťahovalo na vrchné hlavné svetlomety. Hmlové svetlá sú umiestnené v spodnej časti nárazníku. Zadná časť T-Rocu R-Line a T-Rocu R pôsobí omnoho športovejším dojmom. Zásluhu na tom má hlavne svalnato tvarovaný zadný nárazník s výraznými otvormi na krajoch. R-Line a R majú však rozdielne koncovky výfukov. R verzia má reálne a za príplatok dokonca aj Akrapovič.  Okrem toho sa odlišujú dvojfarebným lakovaním zadného nárazníku v prípade R. Samozrejme aj farbou, označením po stranách predných blatníkov a na maske chladiča či veku kufra.

Výrazne vylepšený interiér

Väčšie zmeny modernizovaného T-Rocu sú viditeľné viac v interiéri. Na prvý pohľad ihneď zaujme voľne stojaci displej infotainmentu s orientáciou na vodiča. Nový panel klimatizácie je už dotykový v súlade so  súčasnými modelmi značky. Volič automatickej prevodovky taktiež dostal nový tvar. V novom interiéri môžeme nájsť ešte nový volant a dokonca digitálny kokpit už v štandardnej výbave. Obrazovka infotainmentu v závislosti od výbavy ponúka uhlopriečku až 9,2-palca pritom digitálny kokpit má až 10,25-palca. Zmenili sa aj použité materiály. Palubná doska je po novom vyrobená z mäkčených plastov. Pribudli nové ergonomické sedadlá spolu s novými poťahmi. Lišty palubnej dosky sú dostupné vo viacerých lakovaniach.

Motorizácie po modernizácii

T-Roc naďalej bude mať v ponuke bohatý výber motorizácií. Základom je motor 1.0 TSI s výkonom 81 kW. Silnejší benzínový štvorvalec je dostupný v dvoch verziách a obe s pohonom všetkých štyroch kolies. Nachádza sa tu obľúbený motor 1,5 TSI s výkonom 110 kW alebo 2.0-litrový motor s výkonom 140 kW až po vrcholovú verziu T-Roc R s výkonom 221 kW. Nechýbajú samozrejme ani naftové motorizácie 2,0 TDI s výkonom 85 alebo 110 kW aj s pohonom všetkých kolies 4MOTION. Takmer všetky motorizácie sú dostupné so 6-stupňovým manuálom alebo 7-stupňovým automatom.

Modernizovaný T-Roc by sa na našom trhu mal ukázať už na jar budúceho roka. Jeho ceny v Európe štartujú na sume 23 495€ a 31 850€ pre verzie s otvorenou strechou.

Exit mobile version