Domov News Megane R.S. Ultime uzatvára históriu Renault Sport

Megane R.S. Ultime uzatvára históriu Renault Sport

Megane R.S. Ultime je úplne posledným modelom s logom Renault Sport. Ďalší kapitoly príbehu z okruhov a zakrútených okresiek už bude písať len Alpine.

Megane R.S. Ultime obsahuje vizuálne charakteristické znaky Renault Sport, vrátane zdvojeného diamantu a špecifickej grafiky inšpirovanej novým logom Renaultu. „Rýchle“ sú na streche aj na kapote, zadnom nárazníku, dverách a blatníkoch. Sú matne čierne, aby ladili so štyrmi dostupnými farbami karosérie: perleťovou bielou, žltou Sirius, oranžovou Tonic a čiernou. Rok založenia divízie Renault Sport, 1976, je diskrétne napísaný v pruhoch na pravej strane.

Megane R.S.

Rozlúčkový bodykit

Karoséria Megane R.S. Ultime obsahuje o 60 mm širšie predné a o 45 mm širšie zadné blatníky, bočné vetracie otvory, svetlomety R.S. Vision, centrálny výfuk, anténu so žraločou plutvou, spojler a zadný difúzor. Mnohé detaily limitovanej série Ultime sú čierne. Logá, kľučky dverí, rámy okien, kolesá (dokonca aj kryty matíc), kryty blatníkov, zadný difúzor aj lišta F1 na prednom nárazníku, ktorá je dodávaná s lesklým povrchom a monogramom Ultime.

Megane R.S.

Štandardné vybavenie kabíny zahŕňa sedadlá Recaro s čiernym čalúnením Alcantara a vyšívaným monogramom R.S. Každý model má v blízkosti ovládacích prvkov prevodovky svoj vlastný očíslovaný kovový štítok. Je pod ňou podpísaný Laurent Hurgon, jazdec a expert na vývoj, ktorý na Megane R.S. pracoval počas celej svojej kariéry. „Megane RS predstavuje 15 rokov mojej práce v Renault Sport. Od Megane II sme neustále zlepšovali jeho dynamický výkon, aby sme zostali lídrom v oblasti športových áut s pohonom predných kolies. Rekordy na Nordschleife sú nezabudnuteľné výzvy, plné vášne, adrenalínu a emócií. A teraz, Megane RS Ultime… Som obzvlášť hrdý, že môžem podpísať verziu, ktorá korunuje túto nádhernú ságu.“

Štandardná výbava v Megane R.S. Ultime zahŕňa napríklad 9,3-palcovú obrazovku multimediálneho systému s audiosystémom Bose, 10-palcový virtuálny kokpit, RS Monitor s telemetriou, adaptívny tempomat či 360° parkovací systém. Zoznam príplatkových položiek je obmedzený len na head-up displej, strešné okno a na mieru navrhnutú plachtu na zakrytie vozidla.

Bude chýbať

Limitovaná séria Ultime založená na Megane R.S. Trophy so 4-valcovým preplňovaným benzínovým motorom s výkonom 300 koní, krútiacim momentom 420 Nm, automatickou prevodovkou EDC a mechanickým diferenciálom Torsen. Automobil dokáže zrýchliť z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy. Dôležitou súčasťou jazdného zážitku budú športové pneumatiky Bridgestone Potenza S007 vyvinutými pre Megane RS Trophy R, obuté na 19-palcových kolesách Fuji Light. Podvozok Cup a systém riadenia všetkých kolies 4CONTROL prispievajú k vzrušujúcemu zážitku z jazdy v tomto aute na tratiach i kdekoľvek inde. Posledná séria vznikne v počte 1976 kusov, čím odkazuje na rok založenia divízie Renault Sport. Všetky ďalšie športovo orientované automobily z dielne Renaultu sa už budú predávať pod značkou Alpine.

Megane R.S.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.5 / 5. Počet hodnotení 4

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokČínsky „Arteon“ spôsobil ošiaľ. Tisíce ľudí zaň platia zálohy bez toho, aby ho videli na vlastné oči
Nasledujúci článokPred dvadsiatimi rokmi prišlo na trh prvé BMW X3