Domov Recenzie Test BMW 320d, splnila všetky naše očakávania takmer bez zaváhania

Test BMW 320d, splnila všetky naše očakávania takmer bez zaváhania

Vo vnútri moderna

Interiér priniesol toľko očakávanú zmenu a vrátil sa k výraznejšej orientácii na vodiča. Celkovo priestor pre cestujúcich dostal možnosť voľby ušľachtilejších materiálov. Dizajn je opäť nadčasový.

Panel klimatizácie prešiel razantnou zmenou a jeho vypracovanie je po novom veľmi jednoduché a prehľadné. Všeobecne použité materiály a ich spracovanie posúva rad 3 naspäť tam, kam kedysi patril. Rozšírenia sa dočkalo aj ambientné osvetlenie ktoré ponúka na palube krásny svetelný zážitok hneď v niekoľkých farbách.

Pred vodičom sa nachádza nový digitálny prístrojový štít, myslím že nie som jediný, komu grafika príliš nevyhovuje. Taktiež možnosť jeho prispôsobenia je veľmi chabá, takmer nulová. Naopak, jeho čitateľnosť je perfektná. Uprostred sa navyše nachádza infračervená kamera, ktorá monitoruje to, či sa aktuálne na cestu pozeráte alebo nie. Táto kamera bude prepojená s adaptívnym tempomatom a umožní tak čiastočne automatizovanú jazdu. Zatiaľ však nie je funkčná.

Slabinu v podobe digitálneho prístrojového štítu BMW skvelo kompenzuje úchvatným head-up displejom. Ten je skutočne obrovský a zobrazuje vopred navolené údaje tak, že nepotrebujete skloniť zrak ani pri výbere vašej obľúbenej pesničky.

Displej infotainmentu si vyslúžil prvotriednu grafiku a klasicky dokonalé používateľské rozhranie. To je po novom možné ovládať vynoveným ovládačom iDrive. Ten svoje umiestnenie nezmenil a naďalej sa nachádza v stredovom tuneli. Ten však prešiel výraznou zmenou architektúry. Kritika smeruje rozhodne ku dvierkam zakrývajúcim nielen priestor pre bezdrôtové nabíjanie telefónu, ale aj stojan na odkladanie nápojov.

Všeobecne nemám dobrý pocit z tohto riešenia – hlavne z pohľadu dlhodobého používania. O čom hovorím, zistíte pokiaľ ho sami vyskúšate. Stredový tunel má aj drevený obklad, no panel, na ktorom je umiestnený aj nový volič automatickej prevodovky a tlačidlo zapaľovania (ktoré sa z nepochopiteľných príčin presťahovalo zo svojho miesta napravo od volantu), je vypracovaný z neuveriteľne lacne pôsobiaceho plastu.

Pokračovanie na ďalšej strane

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 3.5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

1
2
3
Predchádzajúci článokBiela karta končí! Od 1. Októbra prejde preukazovanie PZP zmenou
Nasledujúci článokAktualizované: Pri Nových Sadoch sa večer zrútila stíhačka MIG-29!