startstop

TEST Peugeot 5008 2,0 BlueHDi, po novom sedemmiestny už v základe

Foto: startstop.sk, Matej Jankovič

Facelift najväčšieho modelu značky Peugeot priniesol výraznú prednú masku ale aj nové technológie. Okrem plnohodnotného naftového dvojlitra a môžete tešiť aj na osemstupňový automat či nočné videnie. V teste sme preverili spotrebu, ale najmä vnútorný priestor.

Sedemmiestne SUV dostalo novú prednú časť, zadné svetlá s LED diódami, nové farby karosérie a možnosť Black Pack. V závislosti na špecifikáciách sa bude vylepšená 5008 točiť na kolesách s veľkosťou od 17 do 19 palcov.

Pokiaľ ide o výkon, sú k dispozícii dva benzínové motory. Dve alternatívy preplňovaných motorov s objemom 1,2 a 1,6 litra s výkonom 131 k a 181 k. Oba sú pritom prepojené štandardným osemstupňovým automatom, aj keď v prípade modelu s 1,2-kou je k dispozícii voliteľný šesťstupňový manuál. V naftovom spektre sa model 5008 pohybuje buď pomocou turbodieselu s objemom 1,5 alebo 2,0 litra, ktorý produkuje výkon 131 k a 177 k. Mlynček s objemom 1,5 litra môže byť na želanie vybavený šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.

Exit mobile version