Práca na diaľku odkiaľkoľvek už nepatrí len medzi rastúce trendy, ale stáva sa prakticky štandardom. Ako však má vyzerať náhrada klasických kancelárií? Škoda predstavila inovatívny koncept mobilnej kancelárie SuperbOffice, ktorý najnovšie získal aj ocenenie v rešpektovanej súťaži. Prezradíme vám, čo ponúka.
Trend hybridnej práce, ktorý kombinuje prácu z kancelárie a rôznych iných miest, neustále rastie. Výsledky reprezentatívneho prieskumu agentúry Focus ukázali, že slovenskí manažéri trávia v aute v priemere 13 hodín týždenne. Väčšina z nich zároveň verí, že práca v aute im šetrí čas.
Inovatívny koncept mobilnej kancelárie SuperbOffice od automobilky Škoda reaguje práve na tieto potreby. Ponúka možnosť pracovať z auta a predstavuje dôležité riešenia pre každodenné výzvy manažérov a zamestnancov, ktorí sa potrebujú pracovne často presúvať a využívajú automobil.
Čo ponúka SuperbOffice?
Moderní manažéri kladú dôraz na všestrannosť a interiér vozidla. Koncept SuperbOffice preto kombinuje bezdrôtové nabíjanie, stabilné pripojenie k internetu a odhlučnenie interiéru vhodné na videohovory.
Popri technologickej vyspelosti patrí Škoda Superb k obľúbeným autám manažérov najmä kvôli prémiovému komfortu a veľkému priestoru, vďaka čomu dokáže suplovať aj klasické kancelárie.
SuperbOffice potvrdzuje, že auto musí v súčasnej dobe ponúknuť omnoho viac ako doposiaľ, aby zaujalo manažérov a profesionálov v rôznych odvetviach, či už ide o manažment, obchod, alebo napríklad poradenstvo. Rozhodujúca je predovšetkým flexibilita pri riešení každodenných pracovných potrieb.
„Naša vízia o aute ako inteligentnom pracovnom nástroji nie je len kreatívnym konceptom, ale skutočne funkčným riešením pre moderného profesionála,“ zdôraznil Michal Pres, vedúci marketingu a produktu zo spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Víťazstvo v rešpektovanej súťaži
Model Škoda Superb získal prvenstvo v kategórii „Out of Office“ v súťaži CBRE Office roka 2024. Každoročne ju organizuje spoločnosť CRBE. Uvedená kategória prináša nový pohľad na pracovné prostredie. Dôraz kladie najmä na schopnosť pracovať flexibilne a mimo tradičných kancelárií.
Prečo však vyhralo práve auto? Superb uspel medzi silnou konkurenciou vďaka konceptu SuperbOffice predstavujúcom vozidlo ako plnohodnotné mobilné pracovisko. Škoda ním prekročila hranice auto-moto segmentu.
Porota aj hlasujúca verejnosť ocenili nielen technologické vybavenie a kvalitné, prémiové spracovanie auta, ale najmä spôsob, akým prepája mobilitu s moderným pracovným štýlom.
Úspech aj medzi PR kampaňami
Projekt SuperbOffice získal tiež dve prestížne ocenenia v rámci najlepších PR kampaní za rok 2024. Výrazne zabodoval na vyhlásení výsledkov 15. ročníka prestížnej národnej súťaže PROKOP, ktorá oceňuje najlepšie slovenské PR kampane, projekty, agentúry a zadávateľov.
SuperbOffice obsadil 2. miesto v kategórii „Creativity in PR“ a 3. miesto v kategórii „Business to Business PR“. Na príprave kampane pre Škoda Auto Slovensko, v hlavnej úlohe s modelom Škoda Superb, spolupracovali spoločnosti Wiktor Leo Burnett, Socialists, Public Interest a PHD.