Domov Lifestyle Bugatti Veyron iba ako športiak? Veru nie

Bugatti Veyron iba ako športiak? Veru nie

Ak sa pohybujete vo svete jazdených áut, určite ste sa aspoň raz stretli s takým, ktoré malo na sebe doslova tonu gitu. Aktuálne je jedno gitom spravené vozidlo na predaj.

Bugatti Veyron je ikonou vo svete hyper-športových vozidiel. Nezameniteľný W16 motor s výkonom 1.000 koní aj roky po uvedení na trh nenechá motoristických nadšencov pokojne spávať. Z väčšiny týchto vozidiel sa však stali skôr garážové kúsky a na cestách ich veľmi nevidno. Svetu limuzín pravidelne dominujú či už klasické sedany a SUV, prípadne ich predĺžené verzie s pridanými dverami a samozrejme rozšíreným rázvorom.

Aktuálne však je na predaj zaujímavejší kúsok v podobe Bugatti Veyron limo. Takýto projekt sa objavil na dobre známom aukčnom portály ebay. Je však potrebné ho dokončiť. Najzložitejšia časť je už hotová. Šasi bolo použité z Lincolnu Town Car. Laminátové diely pre Bugatti Veyron boli najskôr vystužené oceľovými trubicami a tie sú privarené k samotnému rámu vozidla.

Zhotovenie a napojenie materiálov majiteľa stálo cca 9.500 €. Ďalších necelých 5.000 € stáli predné „Lambo style“ dvere s elektricky ovládanými oknami z tvrdeného skla – samozrejme všetko prešlo homologizáciou, teda aspoň v USA. Predné tvrdené sklo majiteľa stálo 2.000 €, to však ešte nie je prilepené na svojom mieste. Zadné výklopné dvere sú taktiež na zákazku a tie stáli 3.800 €. Taktiež sú kompletné spolu s plynovými vzperami, sklami a zámkami. Veko kufra s napodobeninou výklopného spojlera vyšlo na 1.484 €.

Vonkajšok dotvárajú celočierne tvrdené sklá. Vozidlo je teda po stránke exteriéru dokončené. V interiéri nechýba dvojzónová klimatizácia, je však potrebné spraviť novú. K dispozícii sú taktiež všetky diely prislúchajúce základu Town Car. Auto síce tri roky stálo, no ako uvádza majiteľ, chcel ho uchovať v prevádzkovom stave a tak je našťastie stále pojazdné.

Vozidlo sa nachádza na Floride a majiteľ zaň účtuje 25.000 dolárov, teda 23.440 €. Ide však iba o cenu celkovej prerábky, bez „použitia“ základného modelu.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 3 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJebay.com
Predchádzajúci článokLamborghini LB744: nový štandard pre hybridné superšportové autá
Nasledujúci článokTEST Jazdenky: Mercedes-Benz E 200d W212 po 200 000 kilometroch, držiak alebo šrot?