startstop

Zákazníci sa vyjadrili, Hyundai skúmal ich spokojnosť

Značka Hyundai sa rozhodla urobiť prieskum u svojich zákazníkov o ich spokojnosti s modelmi značky. Takisto chceli zistiť, ktoré z modelov sú pre ich majiteľov tie najviac uspokojivé. Poďme sa spoločne pozrieť, ako tento prieskum dopadol.

Kórejská značka Hyundai sa teší veľkej popularite nie len u nás ale aj v Európe. Preto sa rozhodli, že chcú spokojnosť svojich zákazníkov preniesť aj do štatistiky. Jednak im dokáže napovedať v akom rozpoložení sú zákazníci značky. Druhým benefitom prieskumu je odhalenie istých medzier alebo šedých miest, kde možno zákazníkom ešte čosi chýba v modeloch značky Hyundai.

Pri otázke o spokojnosti s vozidlom Hyundai až 96% opýtaných zákazníkov značky uviedlo, že sú veľmi alebo skôr spokojní. Ak by sme toto číslo mali rozmeniť na drobné, 69% percent je veľmi spokojných a 27% skôr spokojných. Takýto výsledok môže jednoznačne hriať výrobcu, keďže pozitívny postoj k spokojnosti s vozidlom je u takmer všetkých používateľov. Pri pohľade na opačný pól prieskumu vidíme iba 2% opýtaných, ktorí uviedli, že sú s vozidlom nespokojní, respektíve menej spokojní. Tieto výsledky vyplývajú z prieskumu, ktorý prebehol počas apríla a mája tohto roku formou online dotazníka. Do neho sa zapojilo 905 súčasných majiteľov.

Prieskum Hyundai Motor Slovakia
S ktorými modelmi panuje najväčšia spokojnosť ?
Hyundai Tucson

Medzi top 3 modely, s ktorými majitelia vyjadrili najvyššiu spokojnosť patria model i10 (84%), Santa Fe (75%) a model i30 (73%). Model i10 dostal najviac plusových bodov za jeho dizajn, spoľahlivosť a dobrý pomer medzi cenou a výkonom. Sante Fe je zase v TOP3 pre jeho charakter SUV vozidla, priestrannosť a pohodlie. Model i30 zasa poskytuje bezpečnosť, dobré jazdné vlastnosti a skvelý pomer ceny a využiteľnosti. Síce sa nedostali do TOP3, ale obľúbenými sú aj modely Tucson, i20 a Kona.

Čo majitelia oceňujú u všetkých modelov najviac je ich dizajn, rozumne nastavené ceny a schopnosť prinášať inovatívne riešenia do bežného života. Ich vnímanie značky ja charakterizované eleganciou, praktickosťou a spoľahlivosťou. Preto prieskum medzi zákazníkmi určil, že až 72% súčasných zákazníkov značky Hyundai by odporučilo kúpu istého modelu značky. Až 89% by následne aj uvažovalo o opätovnej kúpe modelu značky.

Hyundai môže byť spokojný, rovnako ako aj jeho zákazníci. Aj keď počet respondentov v prieskume jednoznačne nepokryje väčšinu majiteľov vozidiel Hyundai na Slovensku, má určite výpovednú hodnotu o kvalite značky.

Exit mobile version