Domov SPRÁVY News Áčka chcú ešte spokojnejších zákazníkov, pomôcť v tom má špičková manažérka

Áčka chcú ešte spokojnejších zákazníkov, pomôcť v tom má špičková manažérka

Lenka Glavinić Pivoňková
Foto: AAA AUTO

Lenka Glavinić Pivoňková nastúpila na novovytvorenú pozíciu riaditeľky zákazníckej skúsenosti spoločnosti AURES Holdings. Bude zodpovedná za tvorbu a riadenie zákazníckej stratégie naprieč trhmi v Českej republike, v Poľsku, v Maďarsku i na Slovensku, kde holding prevádzkuje značky AAA AUTO a Mototechna. Jej cieľom je ďalej posilňovať dôveru zákazníkov a dosahovať ich dlhodobú lojalitu.

Lenka Glavinić Pivoňková sa preto zameria na skvalitnenie proklientskeho prístupu spoločnosti vo všetkých kontaktných bodoch, od akvizície až po popredajný servis a riešenie reklamácií. Bude pravidelne monitorovať kľúčové ukazovatele ako sú program hodnotenia zákazníkov v rámci NPS a retencia zákazníkov a predkladať konkrétne návrhy na zlepšenie. V úzkej spolupráci s manažmentom a členmi predstavenstva spoločnosti prepojí pohľad zákazníka s obchodnými cieľmi a firemnou kultúrou.

Značka dôvery

Do AURES Holdings prichádza po úspešnej kariére na manažérskych pozíciách v popredných finančných spoločnostiach ako Deutsche Leasing, Citibank a EY. „AURES je nielen lídrom na trhu, ale aj spoločnosťou s obrovským potenciálom ďalej posilňovať dôveryhodnosť svojich značiek a stať sa tzv. “značkou dôvery”. Mojím cieľom je pomôcť urobiť jej ďalší krok – od skvelej obchodnej firmy k spoločnosti, ktorá je synonymom výnimočnej zákazníckej skúsenosti a udáva trendy na trhu. Chcem, aby každý klient cítil, že mu rozumieme, že sme féroví partneri a preto sa k nám rád vráti. A zároveň by mal každý zamestnanec vedieť, že sa na tomto výsledku priamo podieľa a že jeho práca má reálny vplyv,“ hovorí Glavinić Pivoňková.

pobočka AAA AUTO
Foto: startstop.sk, Marek Gorozdos

Medzi jej prvé kroky patrí séria hĺbkových rozhovorov so zákazníkmi a kolegami a intenzívna práca na tvorbe zákazníckej stratégie. V rámci analýzy priestoru na zlepšenie navštívi jednotlivé automobilové centrá, preskúma procesy nákupu, predaja a financovania a prácu call centier. Zameria sa aj na rýchle opatrenia, ktoré okamžite prinesú pozitívny vplyv.

„Sme nadšení, že sa k nášmu tímu pripojila aj Lenka Glavinić Pivoňková. Jej skúsenosti a vízia sú kľúčom k posilneniu dôvery zákazníkov, ktorá je nevyhnutná pre splnenie nášho cieľa predať v tomto roku rekordných 120 000 vozidiel a cieľov, ktoré si stanovujeme na najbližšie roky. Prajem Lenke veľa úspechov na jej novej pozícii a verím, že spoločne dokážeme posunúť AURES a jeho zákaznícke služby na vyššiu úroveň,“ hovorí Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings.

Spoločnosť už v minulosti vytvorila pozíciu Customer Ombudsman s cieľom zlepšiť klientsku skúsenosť a spustila aj novú verziu CRM systému. V posledných rokoch sa podieľala aj na digitalizácii procesu nákupu a predaja, čo ich výrazne skrátilo a ušetrilo čas zákazníkom. Priniesla tiež možnosť vybrať si a kúpiť auto online, čo sa osvedčilo už počas pandémie koronavírusu.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokPredaj talianskej značky skolaboval, skončí v rukách nového majiteľa?
Nasledujúci článokVysúdil späť 7 300 € za stočenku. TOTO bol ROZHODUJÚCI dôkaz