Chuck Jurgen Teschke je riaditeľom údržby v spoločnosti Auroro Jet Partners, kde sa údržbe lietadiel venuje už viac ako 38 rokov. Popri práci má však aj záľubu v tvorbe umeleckých diel, čo dokazuje aj jeho najnovší výtvor – Frankencopter 4.
Chuck tento raz spojil do jedného diela Volkswagen T1 a vrtuľník H125 od spoločnosti Airbus. Oba stroje už boli pravdepodobne vyradené z prevádzky, takže pokiaľ vás zaujíma, či tento stroj aj lieta, odpoveď je zrejmá: nie, pretože to by stálo príliš veľa peňazí. Chuck svoje dielo považuje za „statické priemyselné umenie,“ pričom na jeho stavbu boli použité súčiastky vyradené z prevádzky. Napriek tomu, že ide v podstate o vraky, celkové prevedenie je skutočne oku lahodiace.

Stroj má elegantné proporcie, všimnite si, ako celá predná časť VW sedí takmer dokonalo v harmónii s chvostom na konci, krytom motora a rotorom. Jednou z najťažších častí projektu bolo údajne zladenie farby VW s farbou vrtuľníka. Na projekte pracoval Chuck sám, sám vytvoril aj červené prúžky. Vpredu odstránil svetlomety a integroval priehľadné panely. Zaujímavosťou sú okná na vrchu stroja, ktoré helikoptéry zvyčajne nemávajú. Chuck myslel aj na také detaily, ako napríklad, že na vrchu náboja rotora je nastriekaný náboj kolesa VW.

Celý rozsah Chuckovej práce nájdete napríklad na jeho facebookovej stránke TU, kde má už viac než 160-tisíc sledovateľov.