BMW X6 patrí k vrcholu ponuky bavorských SUV. Samotná X6 patrí k jedným z najkontroverznejších áut súčasnosti. Vyladenú verziu v podaní divízie M ani netreba spomínať. Čo sa však stane s touto X6 ak sa jej ujme úpravca Manhart?

Pod kapotou sa ukrýva vidlicový 8-valec s objemom 4,4 litra. Výkon 423 kW / 575 koní s krútiacim momentom 750 Nm je rozdelený na všetky štyri kolesá. Vďaka týmto číslam sériová X6M dokáže zrýchliť z pokoja na 100 km/h v priebehu 4,2 sekundy.

To sa však mechanikom v spoločnosti Manhart evidentne nepáčilo a málilo. Prednedávnom tak vznikol automobil s označením MHX6 700, ktorý je schopný z 4,4-litrového osemvalca vyžmýkať výkon až 515 kW / 700 koní a krútiaci moment 900 Nm. Nemecký úpravca týchto čísel dosiahol hlavne vďaka softvérovým úpravám riadiacej jednotky. Dopomohlo samozrejme aj nové výfukové potrubie so štyrmi koncovkami.

Úpravy sa neprejavili len v softvérovej podobe, ale MHX6 700 dostal aj nový bodykit. Automobil je nižšie k zemi, má iné nárazníky, či kapotu. Takisto má nový zadný spojler a difúzor. Zarážajúcim faktorom sú obrovské 22“ kolesá na ktorých je tento mastodont obutý.

 

Zdroj: gtspirit.com

1 COMMENT

Comments are closed.