Vďaka úprave riadiacej jednotky sa dosiahol maximálny výkon 620 koní. Pridaním lepšieho, respektíve úpravou výfukového systému sa podarilo vytlačiť ďalších extra 50 koní. Je G-Power M850i „baby M8“?

Pred samotnou premiérou obnoveného radu 8 od BMW, automobilka avizovala príchod aj jej najvýkonnejšej a najšportovejšej verzie. Odvtedy sa o M8 už zopárkrát písalo, taktiež sme vás o nej informovali aj my. Aktuálnou špičkou v ponuke je model M850i, no na M8 všetci netrpezlivo čakáme. Maximálny výkon najvyššej motorizácie je 530 koní. Niekomu sa to však môže máliť, a tak do hry prichádza úpravca G-Power. Ten je známy svojimi extrémnymi premenami nemeckých vozidiel. BMW radu 8 nie je výnimkou a predstavujú tak balík určený pre G8M Bi-Turbo.

Úpravca chce ponúkať dva stupne úpravy. V prvom sa výkon 4,4-litrovej V8-čky navýši na 456 kW (620 koní) a auto bude dosahovať maximálny krútiaci moment 850 Nm. G8M sa prvým stupňom úpravy doťahuje na sériový sedan BMW M5 Competition. Druhá fáza úpravy je však už nad bežné chápanie. G-Power tvrdí, že v druhom stupni úpravy má automobil dosahovať až 496 kW (670 koní) a 890 Nm.

Ak siahnete po najsilnejšej etape, G-Power ponúka vyladené výfukové zvody, priepustnejšie katalyzátory, no pohonná jednotka ostala takmer nedotknutá. Najdôležitejšiu súčasť ústrojenstva hrá preprogramovanie riadiacej jednotky a načasovanie plniaceho tlaku dvojice turbodúchadiel. Vďaka tomu upravená M850i dokáže z pokoja na 100 km/h zrýchliť za 3,1 sekundy a maximálka sa ustáli na 320 km/h. G8M Bi-Turbo sa tak pomaličky, ale isto prikláňa k nálepke superšport.

Modifikácia výfukového potrubia od G-Power vás vyjde na 4 900 €. Za úpravu softvéru si tuner vypýta okolo 3 000 €. Upravená M850i bola doplnená aj o nové, 21-palcové dvojfarebné kolesá, samozrejme za príplatok 6 700 €. Navonok sa však G8T prezentuje nenápadne s decentnou farebnou schémou. Označenie si našlo svoje miesto aj v interiéri, kde ho úpravca zakomponoval do centrálnej konzoly.

Zdroje: bmwblogstartstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJbmwblog.com
Predchádzajúci článokStane sa Hyundai Tucson N prvým vysokovýkonným SUV značky?
Nasledujúci článokSviatok pre petrolheada: Porsche 930 v neskutočnej akcii na kľukatých cestách!