Domov Lifestyle Nepostačuje vám výkon klasického BMW M5 CS? G-Power má pre vás riešenie

Nepostačuje vám výkon klasického BMW M5 CS? G-Power má pre vás riešenie

  1. Úpravca G-Power je známy svojimi extrémnymi úpravami tých najvýkonnejších vozidiel. Aktuálne sa pozreli na najnovšiu M5 CS.

BMW M5 Competition Sport je samo o sebe skvelým strojom, ktorého srdce má V8 s objemom 4,4 litra a dvojicou turbodúchadiel. V tomto aute sa taktiež nachádza špeciálny systém pohonu všetkých štyroch kolies M xDrive. Celá pohonná sústava tak disponuje výkonom 468 kW / 636 koní s krútiacim momentom 750 Nm. Niekomu sa však aj toto máli.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Pre špecifických zákazníkov tu je G-Power. Táto spoločnosť má za sebou dlhú históriu a veľa zvučných počinov. Spomeňme si na M5 V10 Touring od tejto spoločnosti s výkonom 750 koní atmosférických!  Vráťme sa však do súčasnosti, kde aktuálny sedan bude ponúkaný s niektorými úpravami.

Základom bude GP-700. Táto úprava je čisto softwarová záležitosť, kde sa upravuje výkon na 515 kW / 700 koní s krútiacim momentom 850 Nm. Ďalší v poradí, GP-740 pridáva do vienka výfukový systém GP Deeptone a výkon 544 kW / 740 koní a krútiaci moment 900 Nm. GP-780 okrem výfuku a softwaru pridáva aj športovejšie zvody s výkonom 573 kW / 780 koní a 950 Nm.

Ponuka

Propagovaná verzia je GP-820. Tu je výkon 603 kW / 820 koní a krútiaci moment 1.000 Nm. Už tu by si smrteľník povedal, že stačilo. K vrcholu sa však iba blížime. Zatiaľ najvýkonnejším kitom bude GP-900 s novými turbodúchadlami a maximálnym výkonom 662 kW / 900 koní a krútiacim momentom 1.050 Nm.

G-Power M5 CS je tak oficiálne autom, ktoré dokáže zničiť každý superšport. A pritom je to stále rodinné auto. BMW M5 CS od úpravcu bolo ponúkané aj v predfaceliftovej verzii. Tu boli modely G5M Hurricane RS a G5M Hurrica RR. Výkon bol taktiež okolo 900 koní.

Okrem špičkovej technológie sa bavíme aj o vylepšenom vzhľade. Súčasťou „modernizácie“ sú nové kolesá, koncovky výfukov, či karbónová kapota a spojler. Auto bude obuté na 20“ alebo 21“ runflatových pneumatikách.

A čo ceny za úpravu? Verziu GP-700 dostanete za 2.495 €, GP-820  je podstatne drahšia, 23.640 €. Najvýkonnejšia verzia GP-900 zatiaľ v ponuke nie je, pokiaľ sa však odrazíme od predchodcu, cena sa môže pohybovať okolo 60.000 €.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!