Domov Lifestyle Vždy sa to vie ešte posunúť o úroveň vyššie. Manhart predstavuje upravené...

Vždy sa to vie ešte posunúť o úroveň vyššie. Manhart predstavuje upravené BMW M5 CS

Výkon nevýkon, latka sa vždy musí posunúť o poznanie vyššie. Dokazujú to aj úpravcovské firmy, ktoré sa takýchto experimentov neboja. Profituje z toho vždy zákazník, ktorému sa máli továrenský výkon daného vozidla.

BMW M5 píše už desiatky rokov históriu a vždy išlo o etalón medzi najvýkonnejšími sedanmi danej doby. Azda každý si vie predstaviť V10 motor v BMW M5 generácie E60, ktorý vzbudzoval rešpekt všade, kde sa ukázal. Najnovšie BMW M5 CS je považované za najlepšie novodobé BMW divízie M. Pod kapotou mu drieme osemvalcový 4,4-litrový motor s maximálnym výkonom 467 kW / 635 koní a maximálnym krútiacim momentom 750 Nm. Tieto údaje tomuto svalovcovi dodajú zrýchlenie z pokoja na 100 km/h v priebehu troch sekúnd a maximálna rýchlosť skončí na 305 km/h. Motor je spriahnutý s osemstupňovou automatickou prevodovkou a pohonom všetkých kolies xDrive.

Samotné vozidlo vzbudilo enormný záujem a stalo sa veľmi obľúbeným a to hlavne vďaka celkovému naladeniu a šasi, ktorým disponuje. Už samotné parametre hovoria o veľmi veľkej porcii výkonu, ktorý sa môže rovnať aj superšportom ako Lamborghini Huracán, Audi R8, či Ferrari Roma. V porovnaní s týmito vozidlami má BMW M5 CS v sériovej podobe viac výkonu a dokonca aj o dve miesta na sedenie viac.

Tri sedmičky

Nemecký úpravca, značka Manhart, si však povedal, že ešte vždy sa dokáže nájsť priestor na zlepšenie. A je tomu skutočne tak. Najnovšie predstavujú svoj nový projekt MH5 GTR. Vďaka softvérovej úprave a karbónovému saniu sa dokázali dostať na výkonnostnú hodnotu 579 kW / 777 koní a na krútiaci moment masívnych 935 Nm.

Nová výfuková zostava je celá z nerezovej ocele a ústi do štvorice výfukových koncoviek. Samozrejme, v závislosti od trhu, kde sa bude vozidlo nachádzať, je možnosť dodať auto aj bez katalyzátora. Novinka stojí na dvojrozmerných kolesách 265/30 ZR21 vpredu a 305/25 ZR21 vzadu. Disky sú odeté do pneumatík Michelin. O pruženie sa postarala značka KW s ich tlmičmi.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokZ Bratislavy do Košíc bez nabíjania? Táto elektrická dodávka to asi dokáže
Nasledujúci článokPRVÁ JAZDA: BMW i7 sa na EQS pozerá v späťáku, mieri na Rolls-Royce