Kto by to bol povedal, že VW T-Roc bude pre Volkswagen tak dôležitý. Pri jeho predstavení to bolo auto, ktoré ukázalo atraktívny dizajn, no to bolo sprvoti všetko. Neskôr sa VW začal s týmto modelom trošku viac hrať a hneď sme sa mohli dočítať, že sa už testuje aj verzia so skladacou strechou

Teraz je to však úplne z iného súdka. Nasledujúce riadky určite potešia milovníkov rýchlosti a R-kových modelov. VW totiž na okruhu Nürbugring začal s oficiálnymi testami modelu T-Roc, ktorý dostane poriadne nadupaný motor.

Spočiatku sa mohlo zdať, že tento malý crossover bude v ponuke nemeckej automobilky ťahať za kratší koniec. Nie je to celkom tak. Predaje T-Rocu celkom slušne stúpajú a práve preto sa rozhodli zástupcovia VW okoreniť ponuku o športovo-rezaný variant ich najmenšieho SUV. S určitosťou sa bude jednať o jedno z najmenších áut, ktoré si pod kapotou nájde stádo až 300 koní. Okrem toho T-Roc R dostane pohon na všetky štyri kolesá. Kombinácia silného motoru a pohonu 4×4 spoločne s pomerne malou dĺžkou a zaujímavými proporciami by mohli urobiť z tohto “drobca” poriadne nadupaný VW.

Ak sa pozrieme na konkurenciu, ktorú by takýto model mohol mať, nevidíme veľa mien. Nájdeme tu autá ako Ateca Cupra, Nissan Juke Nismo alebo JCW Countryman. No to by bolo asi tak všetko. VW bude novým modelom útočiť hlavne na klientelu, ktorá má rada rýchlosť v kombinácii s kompaktnými rozmermi. Jeho hlavným zákazníkom by sa tak mal stať mladý a dynamický človek.

2019 VOLKSWAGEN T-ROC R SPIED TESTING AT THE NÜRBURGRING

Okrem Golfu a nového T-Rocu R by R-line mala privítať aj ďalších členov v podobe faceliftu Tiguanu či očakávaného Arteonu R, ktorý by sa mal pochváliť motorom V6. Práve Arteon s takto výkonným motorom by mal tvoriť vrchol ponuky aktuálne dodávaných športových verzií nemeckého koncernu. Všetky nové R-kové modely od VW by sme na trhu mohli vidieť už v budúcom roku, respektíve v roku 2020.

Zdroj: Auto Evolution | startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTest Kia CEED 1,4 T-GDi, nový líder segmentu?
Nasledujúci článokBrabus 800: Najšialenejší sedan, aký si dnes môžete kúpiť
Som študentom Fakulty Elektrotechniky a Informatiky STU. Vo svojom voľnom čase sa venujem najmä technologickým novinkám z oblasti IT a autonómnych technológií. Sledovanie noviniek a pokrokov v automobilizme patrí medzi moje najväčšie koníčky. Najviac častu trávim sledovaním koncernu VW a taktiež elektromobilitou a vecami s ňou spojenými.