Domov News Unikla finálna podoba faceliftovanej vlajkovej lode BMW radu 7!

Unikla finálna podoba faceliftovanej vlajkovej lode BMW radu 7!

BMW radu 7 generácie G11 je s nami bez zmien od roku 2015. Na prelome leta a jesene prišlo k jej predstaveniu na notoricky známom autosalóne v Nemeckom Frankfurte.

Model priniesol zmeny na viacerých frontoch. Dizajn, ktorý má pod patronátom tým Karima Habiba, sa nesie v „korporátnejších“ líniách v zmysle, že nikdy nebolo jednoduchšie si popliesť radu 7 napríklad s menšou radou 5. Napriek tomu ho mnohí hodnotia pozitívne.

Pre mnohých veľmi potešujúcou informáciou bolo zachovanie agregátu V12 vo verzií M760. Za zmienku určite stojí, že príchodom tejto generácie prišla piata generácia iDrive s novým touchpadom a dotykovým displejom. Svetové prvenstvo zaznamenal rad 7 v oblasti automatického parkovania. Prvenstvo zaznamenávame aj pod kapotou. Zaznamenávame totižto prvý dieslový agregát so štvoricou turbodúchadiel v modeli 750d. Motor dosahuje už pri 1000 otáčkach výkon 450 Nm.

Onedlho sa však dočkáme zmien. V prvom štvrťroku 2019 príde očakávaný facelift BMW radu 7 generácie G11/12. Podľa dostupných informácií pôjde o výraznejší facelift ako sme boli posledné roky zvyknutí z predošlej generácie.

Interiér sa v zásade príliš nezmení. Dizajn, prepracovanie a úroveň luxusu zostanú na približne rovnakej úrovni. Avšak faceliftovaný model dostane zrejme nový systém iDrive z aktuálnych modelov 8 a X5. Takže by mali byť zabezpečené najmodernejšie vychytávky dostupné od BMW. Radikálnejšie zmeny však prídu v spojitosti s exteriérom vozidla. Ako bolo spomenuté rad 7 bol kritizovaný za zložitejšiu odlišnosť od menších modelov. Zmeny budú podniknuté v oblasti predných ľadviniek, budú o poznanie väčšie. Veľkostne bližšie k chystanému modelu X7. Tak isto „žiabre“ za prednými kolesami nebudú šikmé ale zvislejšie. Zmeny prídu aj v prípade predných a zadných svetiel, nesú sa v duchu novej grafiky svetiel podobne ako nedávno predstavená rada 3. Motorizácie by mali zostať zachované teda rad 7 ponúkne štvor, šesť, osem aj dvanásť valcové agregáty. Tak isto aj ponuka možnosti výbav (standard, M Sport, Pure Excellence a Individual). Modernizovaný rad 7 by sa na trhu mal objaviť v lete.

Zdroj: motor1.com bmwblog.com

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTest Škoda Superb Combi L&K, diaľničiar na poslednom kilometri
Nasledujúci článokMercedes-Benz 300 SL Gullwing sa 60 rokov ukrýval pred svetom