Fotografia interiéru odhalila kokpit najnovšieho Golfa, ktorého odhalenie bolo pôvodne naplánované na tento rok. Bude takáto zmena vítaná?

Každopádne sa jedná o zásadnú zmenu na rozdiel od zovňajšku vozidla. Nemecká značka pri exteriéri zvolila známe tvary doplnené o niekoľko detailov, ktoré urobia z Golfa agresívnejšieho a intenzívnejšieho predátora ciest. Pretože tie európske mu skutočne patria.

Aktuálne sa na internete objavili fotografie interiéru. Po vzore niekoľkých prémiových značiek a ich chuťou dobyť svetové pódia, prichádza aj novinka v podobe ôsmej generácie Golfu s inovatívnym prevedením kokpitu. Pri Volkswagene je táto evolučná zmena vítaným prekvapením.

Na snímkach sa objavili dva veľké displeje prepojené do seba. Podobné riešenie má aj automobilka známa trojcípou hviezdou vo svojom logu. Dve obrazovky tvoria súvislý priestor pre oči vodiča. Kombinácia skla a lesklých čiernych doplnkov perfektne zapadá do celistvého pohľadu na palubnú dosku.

Ak ste si stihli prehliadnuť jedným očkom celú fotografiu, tak ste si určite všimli, že tlačidlá sa v novom Golfe používať nebudú. Redukciou prešla aj samotná stredová konzola, ktorú tu už nenájdete. Namiesto toho sa v osmičkovom Golfe vyvýšil centrálny tunel a na zvolenie najčastejšie potrebných funkcií  bude zrejme slúžiť malý dotykový panel.

Kedy ho konečne uvidíme?

Predchádzajúce správy zo sveta automobilov hovorili o tom, že Volkswagen pôvodne plánoval predstaviť Golfa už tento rok na autosalóne vo Frankfurte. Neskôr však v oficiálnom vyhlásení Jürgena Stackmann oznámil, že začiatok roka 2020 bude tým najlepším štartom na začatie kariéry pre ôsmu generáciu. A fámy ohľadom nového displeja, ktorý ma spôsobiť toto oneskorenie, striktne zavrhol.

Základom nového Golfu bude platforma MQB, ktorá bude prispôsobená na mikro-hybridnú technológiu a 48-voltový okruh. Pod kapotou zrejme uvidíme motorizáciu s označením 1,5 TSI. Hovorí sa však aj o dieselovom agregáte s rovnakým objemom. Chýbať zrejme nebude ani 1,0-litrový trojvalec.

Ekologickejší pohon pritom počíta s dojazdom 80 kilometrov čisto na elektrinu. Veľká časť automobiliek v posledných rokoch čelí vysokému tlaku „myslieť na zeleno“. Preto by sa namiesto Golfa vo Frankfurte malo predstaviť nové ID vozidlo, ktoré predurčí, ako sa s týmto problémom vysporiada Volkswagen.

Zdroj: autoforum.cz | carscoops.com

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokVIDEO Škoda Superb iV & CITIGOe iV, prvé dojmy zo svetovej premiéry
Nasledujúci článokBMW predstavuje najvýkonnejšie SUV X5 a X7 s motorovým označením M50i