Hyundai získal Cenu verejnosti pre najlepšie komunikujúcu automobilovú značku roku 2019 na Slovensku. O ocenení rozhodlo hlasovanie verejnosti v národnej súťaži Hermes komunikátor roka. 

V poradí už 6. ročník národnej súťaže Hermes komunikátor roka, ktorý hodnotí najlepšiu komunikáciu medzi firmami a zákazníkmi, priniesol významné ocenenie pre automobilovú značku Hyundai. Tá získala prestížnu CENU VEREJNOSTI 2019 v kategórii Automobily. 

Teší nás každé ocenenie, ale najväčšiu radosť máme z pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov a fanúšikov. Ocenenie v súťaži Hermes komunikátor roka v hlasovaní verejnosti si mimoriadne ceníme, pretože nám naznačuje, že naša transparentná, férová a autentická komunikácia nachádza u verejnosti pozitívnu odozvu,“ povedal pri preberaní ceny Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia.

Hermes komunikátor roka je národná súťaž, ktorá hodnotí kvalitu komunikácie medzi firmami a zákazníkmi. Do hlasovania verejnosti sa v roku 2019 zapojilo vyše 45-tisíc ľudí. Hyundai získal cenu verejnosti v Hermes komunikátor roka po prvý raz, čím sa mu podarilo zosadiť z trónu tradičných víťazov hlasovania verejnosti z predchádzajúcich ročníkov. 

Dodajme, že výsledky ankety zodpovedajú aktuálnej pozícii značky na našom trhu. Po desatich mesiacoch roka 2019 sa jej podarilo prepracovať na prvú priečku v predaji nových automobilov súkromným osobám.

Zdroj: Hyundai

Až polovica výnosov z mýta, ktoré platíme na diaľnici, ide súkromnej spoločnosti

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!