Domov Elektromobilita Nová Honda HR-V e:HEV prichádza s hybridným pohonom.

Nová Honda HR-V e:HEV prichádza s hybridným pohonom.

Honda predstavila novú generáciu svojho kompaktného SUV. Honda HR-V e:HEV s pohonným ústrojenstvom nadviaže na CR-V a všetky verzie modelu Jazz uvedené na trh v uplynulom roku. 

Honda HR-V e:HEV vďaka výkonnému pohonnému systému poskytne vysokú účinnosť a pokrokové prvky. S novou generáciou prišiel aj vynovený interiér, ktorý si však zachoval komfort tomuto modelu známy.

Japonský dizajn.

Na prvý pohľad sa nové HR-V drží dizajnového jazyku značky. Oproti predchodcovi je každému hneď jasné, že sa naozaj jedná o novú generáciu a nielen o facelift. V prednej časti dominuje rozmernejšia, integrovaná predná maska, na ktorú nadväzujú úzke svetlá. Decentne navrhnutý predný nárazník dopĺňa minimalistickú tvár novej Hondy HR-V. V zadnej časti pozornosť upútajú zadné svetlá, ktoré sú opticky spojené tenkým LED pásom. Pri zadnom okne sa črtá otázka, či mohutné C-stĺpiky a pomerne malé okno poskytnú dostatočný výhľad dozadu. Z profilu si všimneme pomerne výraznú líniu, ktorá spája predné svetlá s tými zadnými. Tak ako aj v predchádzajúcej generácií, aj HR-V si zachovalo skryté kľučky zadných dverí.

Honda HR-V e:HEV
Honda HR-V e:HEV
Minimalizmus aj v interiéry.

Interiér novej Hondy HR-V má v každom smere pôsobiť vzdušne a priestranne. Vzdušnosť podčiarkujú výduchy ventilácie, ktoré majú byť podľa Hondy navrhnuté tak, aby „prepúšťali občerstvujúci vánok” a neznižovali komfort pasažierov tým, že by vzduch mieril priamo na nich. V tomto prípade všetok vzduch posielajú vedľa a ponad posádku. Tento efekt má zabezpečiť komfortné vnútorné prostredie pre všetkých cestujúcich. Ovládacie prvky interiéru majú byť rozmiestnené intuitívne a taktiež majú zabezpečiť maximálny komfort. Odlišný sklon zadných sedadiel zvyšuje celkový priestor pre cestujúcich.

Honda HR-V e:HEV
Honda HR-V e:HEV
e:HEV

Táto inteligentná hybridná pohonná jednotka spája nízku spotrebu s dostačujúcim výkonom. Túto dvojmotorovú pohonnú sústavu už Honda použila v modeloch Jazz a CR-V. Spaľovacie motory zastávajú úlohu generátoru a o pohon sa stará elektromotor. Honda zatiaľ konkrétne technické parametre nepredstavila. Či siahne po 4-valcocom 1,5 litrovom i-VTEC z modelu Jazz alebo nová HR-V dostane väčšiu porciu výkonu je zatiaľ otázne. Honda sa so zverejňovaním podrobnejších informácií vôbec neponáhľa, nakoľko novinka príde na trh až koncom roka 2021.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJhondanews.eu
Predchádzajúci článokCitroën C5 X, návrat do strednej triedy v štýle BMW 5GT. Dostane späť aj Hydractiv?
Nasledujúci článokRenault Arkana má slovenské ceny. Čoho všekého sa dočkáme pri novinke?