Domov News Sen nejedného offroadistu – Land Rover Defender v limitovanej verzii a s...

Sen nejedného offroadistu – Land Rover Defender v limitovanej verzii a s V8 pod kapotou

Land Rover Defender si určite nájde svoju bohatú základňu fanúšikov. Pre mnohých z nich je toto auto modla a inšpirácia zdolať aj tie najnemožnejšie prekážky v rozličnom teréne. V Land Rover Classic si povedali, že nadviažu na verziu Trophy a prinášajú tak upravený Defender Works V8 Trophy II.

Land Rover Defender nesie hrdo zástavu poctivých off-roadov už zopár dekád. Oddelenie Land Rover Classic sa však rozhodlo už takto dokonalý balíček ešte viac vyšperkovať. Spojili hlavy dokopy a spoločne prinášajú znovuzrodený klasický Defender pod názvom Works V8 Trophy II. Rovnako ako aj v prípade prvej verzie, počet kusov zostane limitovaný na 25.

 

Iba 25 kusov

Model Land Rover Defender Works V8 Trophy II má vychádzať z modelov vyrábaných medzi rokmi 2012 až 2016. V prípade každého z 25 exemplárov pôjde o ručnú prestavbu. Rozmerovo sa vyrobí 10 kusov vo verzii s označením 90, ďalších 10 kusov vo verzii 110 a iba 5 kusov zostane na 110 Double Cab Pick-up. Každý z týchto unikátnych kúskov zaujme kamuflážou zloženou z 23 vybraných destinácii, po ktorých sa Defender počas dekád svojej existencie preháňal terénom.

Ak sa rozhodnete pre takýto exemplár, dostanete ho v bielom lakovaní s názvom Fuji a čiernou strechou. Do čiernej bude odetá aj kapota, mriežka chladiča, spätné zrkadlá a ostatné doplnky. Čiernu a bielu farbu karosérie vkusne doplnia opäť čierne 18-palcové disky kolies Sawtooth. Táto špecialitka nemohla zostať bez ochranného rámu s navijákom, svetelného rámu a strešného nosiča s rebríkom.

Úpravy a astronomická cena

Vo vnútri nájdete prekvapivo športové dvojfarebné kožené sedadlá Recaro s bielym prešívaním. Na palube sa vyskytne aj moderný infotainment systém vrátane analógových hodín Elliot Brown, ktoré sú zapustené v palubnej doske.

Ako samotný názov napovedá, pod kapotou sa nachádza osemvalcový motor s objemom 5 litrov. Jeho výkon vyšperkovali na 298 kW, 405 koní a krútiaci moment dosahuje hodnotu 515 Nm v kombinácii s pohonom oboch náprav a automatickou prevodovkou od ZF. Limitovaná verzia Land Rover Defender Works V8 Trophy II dostala aj upravené riadenie, brzdy a tlmiče. Vzhľadom na počet a kvalitu vymenovaných úprav sa mení aj cenovka takéhoto stroja. Za najmenšiu verziu 90 si zaplatíte niečo na úrovni 270 tisíc eur. Ale ako darček dostanete pozvánku na súťaž Land Rover Trophy, kde sa môžete popasovať so zaujímavými terénnymi výzvami.

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Pridaj komentár