Mitsubishi 4B11T

Motor 4B11T mal neľahkú úlohu, a to nahradiť jeden z najlepších japonských agregátov – 4G63T. Aj keď nadšencom JDM chvíľu trvalo, kým novinke dali šancu, 4B11T sa ukázal ako schopný motor. Svedčí o tom aj množstvo špeciálnych edícií Mitsubishi Lancer Evo X. Zatiaľ čo prvé generácie 4G63T mali liatinový blok (to sa zmenilo pri neskorších modeloch), 4B11 bol od začiatku celohliníkový. Štvorvalec okrem toho disponoval aj variabilným časovaním ventilov MiVEC. Väčšina verzií tohto motora produkovala okolo 300 koní, no pri správnej úprave sa z neho dalo dostať oveľa, oveľa viac. Azda najlepším príkladom je Lancer Evo X FQ440, z ktorého Japonci dostali až 328 kW, teda 446 koní. Na jeden liter motorového objemu tak pripadlo až 223 koní.