Domov SPRÁVY News TOP 3 autá s 3x úchytmi ISOFIX na zadných sedadlách

TOP 3 autá s 3x úchytmi ISOFIX na zadných sedadlách

Peugeot 5008
Foto: startstop.sk, Matej Jankovič

Kríženec vanu a SUV v mimoriadne atraktívnom kabáte. To je Peugeot 5008, ktorý sa už o pár týždňov dočká úplne novej generácie. To však znamená, že klesnú ceny súčasnej generácie. A tá je stále dostupná aj s úsporným naftovým agregátom BlueHDi s objemom 1,5 litra a 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Peugeot 5008 je sedemsedadlové vozidlo, takže zviesť môžete aj ďalších príslušníkov rodiny, no čo je najdôležitejšie, jeho prostredná lavica obsahuje tri úchyty Isofix. Ak tretí rad sedadiel sklopíte, tak dostanete ohromný batožinový priestor. Sedadlá v poslednom rade sa sklápajú do podlahy, prípadne sa môžu z vozidla úplne vybrať.

Nový Peugeot 5008 ide po stopách malého brata
Foto: Peugeot

Aj keď by sa podľa vonkajšieho vzhľadu mohlo zdať, že Peugeot 5008 je dizajnovým autom, vnútri to neplatí. Tu sa myslelo predovšetkým na praktickú stránku veci, aj keď toľko rôznych úložných priestorov a schránok ako v Berlingu tu nenájdete. Ak sa rozhodnete siahnuť po jazdenom kúsku, tak v minulosti sa Peugeot 5008 predával aj dvojlitrovým naftovým motorom s výkonom 177 koní. V Peugeote doň natlačili tú najmodernejšiu výbavu. 5008 je napríklad jediným automobilov svojho segmentu s nočným videním. Tri samostatné sedadlá v druhom rade sa dajú posúvať aj sklápať, takže konfiguráciu priestoru si viete prispôsobiť vlastným potrebám.

2021 Peugeot 5008 2.0 HDi, v podrobnej recenzii - Startstop.sk - TEST

POKRAČOVANIE NA ĎALŠEJ STRANE

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.4 / 5. Počet hodnotení 16

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

1
2
3
Predchádzajúci článokVyše 18-tisíc vozidiel neprešlo cez STK, vyvarujte sa týmto nedostatkom
Nasledujúci článokPonuka mesiaca: Najpredávanejšie auto so zľavou 21-tisíc
Práci redaktora sa venujem už viac než 20 rokov. Začínal som na portáli Autovia.sk, neskôr som sa stal členom redakcie magazínu Stop. Od roku 2022 som šéfredaktorom portálu startstop.sk.