O elektrickom Range Roveri sa rozpráva pomerne dlho. Dizajn tohto modelu je známy už niekoľko mesiacov, pretože automobilka s ním veľké tajnosti nerobila a vozidlo testuje v náročných podmienkach prakticky bez maskovania. Čo však nové je, sú aktuálne informácie o použitej technike.
Automobilka teraz poodhalila niektoré technické podrobnosti svojho prvého čisto elektrického vozidla. To bude vybavené dvoma elektromotormi s permanentnými magnetmi. Zaujímavosťou týchto motorov je skutočnosť, že nepochádza od externého dodávateľa, ale pohonné jednotky si Range Rover sám navrhol aj vyrobil. Systémový výkon pohonnej sústavy bude 410 kW (557 koní) a 850 Nm. To umožní elektrického Range Roveru zrýchliť z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy. Energia sa bude ukladať do batérie s kapacitou 117 kWh pozostávajúcej z 344 prizmatických článkov. Jednotlivé moduly batérie budú umiestnené v dvoch vrstvách na sebe.

Nabíjať ich bude možné maximálnym výkonom 350 kW. Pre uľahčenie nabíjania sa nabíjacie porty nachádzajú na oboch stranách karosérie. Kvôli vyššej hmotnosti dostane elektrický Range Rover dvojkomorové vzduchové odpruženie so špeciálne naladenými tlmičmi. Briti vyvíjajú svoj prvý elektrický model tak, aby sa mimo spevneného asfaltu vyrovnal spaľovacím súrodencom. Čo sa týka ceny, tá by mala začínať niekde na úrovni 240-tisíc eur.
