Domov SPRÁVY News Classic Defender s V8 je terénne kabrio za cenu Lamborghini

Classic Defender s V8 je terénne kabrio za cenu Lamborghini

Classic Defender V8
Foto: Land Rover Classic

Divízia Land Rover Classic uvádza na trh Classic Defender V8 Works Bespoke Soft Top, teda personalizovaný exemplár legendárneho modelu priamo z oficiálneho domova klasických Defenderov. Tento model spája radosť z jazdy s otvorenou strechou s tradičnými terénnymi schopnosťami.

Soft Top, dostupný na podvozku s krátkym rázvorom 90, je prvým modelom Defender Soft Top od roku 2016. Tento model nadväzuje na zavedenie služby Works Bespoke v roku 2024 a poskytuje klientom nový spôsob, ako vyjadriť svoju víziu legendárneho klasického modelu Defender.

Individuálne úpravy

Každý klasický Defender V8 Soft Top je výsledkom stoviek hodín precíznej práce skúsených inžinierov z Land Rover Classic. Stavba začína špeciálne vybraným darcovským vozidlom z rokov 2012 – 2016, ktoré prechádza komplexným procesom vylepšenia. Defender V8 Soft Top prichádza s plátennou strechou, ktorá je dostupná v štyroch farbách. Jej dizajn je inšpirovaný posledným modelom Defender z roku 2016, s autentickými úchytmi a popruhmi. Bočné a zadné časti sa dajú rozopnúť a zrolovať, čo umožňuje jazdu s otvorenou strechou, pričom stále poskytujú ochranu pred prírodnými živlami. Strecha je pevne zaistená aj pri vysokých rýchlostiach na diaľnici.

Foto: Land Rover Classic

Rám strechy bol špeciálne navrhnutý pre nový model a dostal výstuhy inšpirované originálnou špecifikáciou NAS (North American Specification) 90. V rovnakej farebnej škále je k dispozícii aj menšia verzia strechy Bikini Hood, ktorá chráni cestujúcich na predných sedadlách. „S klasickým modelom Defender V8 Soft Top poskytujeme ešte väčšiu príležitosť premeniť sny o klasickom modeli Defender V8 na skutočnosť. V Land Rover Classic spolupracujeme s klientmi na poskytovaní individuálnych služieb na mieru, aby si mohli bezpečne užívať svoje vozidlo s vedomím, že exkluzívne pre nich ho navrhli a skonštruovali pôvodní výrobcovia – ľudia, ktorí to vedia najlepšie,povedal Dominic Elms, výkonný riaditeľ Jaguar Land Rover Classic.

Foto: Land Rover Classic

V interiéri je na výber päť jedno alebo osem dvojfarebných kožených čalúnení, plus množstvo ďalších na mieru vyrobených povrchových úprav. Medzi nezvyčajné voliteľné prvky patrí zabudovaná chladiaca nádoba na víno a na mieru vytvorený držiak na surfové dosky, čo umožňuje Land Rover Classic vytvárať jedinečné exempláre, ktoré vyhovujú každému životnému štýlu.

Foto: Land Rover Classic

Pohon

Všetky vozidlá Classic Defender V8 Soft Top poháňa 5,0-litrový benzínový motor V8 Land Rover s výkonom 298 kW (405 k) a krútiacim momentom 515 Nm. Tento motor spolupracuje s osemstupňovou automatickou prevodovkou ZF. Výkon motora V8 dopĺňajú vylepšené odpruženie a brzdy. Nastavenie odpruženia sa špeciálne prispôsobilo vlastnostiam modelu 90 Soft Top a kombinuje tradičné schopnosti modelu Defender s vynikajúcim komfortom vo všetkých prostrediach. Jeho prepracované pružiny s upravenou tuhosťou, stabilizátory Eibach a tlmiče Bilstein prešli komplexným testovaním a vývojom, aby sa zabezpečilo, že spĺňajú všetky štandardy. Brzdy sú vylepšené na štvorpiestové jednotky Alcon s prednými kotúčmi s priemerom 335 mm a 300 mm vzadu, čím zaisťujú spoľahlivý brzdný účinok. Vozidlo zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,6 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 170 km/h.

Foto: Land Rover Classic

Ceny modelu Classic Defender V8 Soft Top sa začínajú od 276 000 eur bez dane. Každý exemplár sa dodáva s ročnou zárukou bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokVodia zákazníkov za nos? Pochybná kvalita áut, Xiaomi pod paľbou kritiky
Nasledujúci článokDS N°4 – modernizovaný hatchback s 3 druhmi pohonu
Práci redaktora sa venujem už viac než 20 rokov. Začínal som na portáli Autovia.sk, neskôr som sa stal členom redakcie magazínu Stop. Od roku 2022 som šéfredaktorom portálu startstop.sk.