Xavier Chardon bol menovaný za generálneho riaditeľa značky Citroën s účinnosťou od 2. júna 2025. Bude podriadený Jeanovi-Philippovmu Imparatovi, prevádzkovému riaditeľovi spoločnosti Stellantis.
Xavier Chardon, absolvent Obchodného inštitútu v Nancy, strávil celú svoju kariéru v automobilovom priemysle, pričom pôsobil vo Francúzsku, Európe aj Číne. Do skupiny PSA nastúpil v roku 1994 a svoju kariéru začal v spoločnosti Citroën v Taliansku. Po rôznych pozíciách v centrále značky prevzal v roku 2001 zodpovednosť za Citroën v Dánsku a potom v roku 2004 v Nemecku. V rokoch 2007 až 2009 bol riaditeľom marketingu, tlače a vzťahov s verejnosťou, než sa stal výkonným riaditeľom spoločnosti Citroën France, ktorú zastával do roku 2011.
V roku 2012 Xavier Chardon prestúpil do spoločnosti Volkswagen AG, kde sa stal viceprezidentom pre európsky predaj a v roku 2014 prevzal globálnu zodpovednosť za marketing a komunikáciu. V roku 2016 bol menovaný viceprezidentom pre marketing a zákazníkov zodpovedným za značku Volkswagen a následne nastúpil do spoločnosti Volkswagen China, kde v rokoch 2017 až 2018 viedol „Project House Digitalization“, predtým ako prevzal funkciu viceprezidenta pre predaj a marketing spoločného podniku SAIC-Volkswagen. Po návrate do Francúzska sa v roku 2021 stal predsedom predstavenstva spoločnosti Volkswagen Group France.
Xavier Chardon po návrate do značky Citroën vo svojej novej úlohe bude zodpovedný za ďalší rozvoj značky, a to nadväzovaním na nedávne uvedenie modelov C3, C3 Aircross a úplne nového modelu C5 Aircross. Na poste CEO nahradí doterajšieho generálneho riaditeľa, ktorým bol od roku 2023 Thierry Koskas.