BYD pripravuje uvedenie značky Yangwang na európsky trh. Ide o tie najluxusnejšie a technicky najvyspelejšie vozidlá celého koncernu, ktoré tu budú konkurovať vozidlám ako Bentley alebo Jaguar.
Značka Yangwang bola na čínskom trhu uvedená len v roku 2022, no materská automobilka BYD plánuje ej ďalšiu expanziu. BYD už má jednu luxusnú značku s názvom Denza, avšak vozidlá Yangwang sú posadené ešte o úroveň vyššie a na domácom čínskom trhu sú prezentované ako konkurencia pre vozidlá značiek Bentley, Porsche alebo Ferrari.
Zámer priniesť značku Yangwang do Európy potvrdila viceprezidentka BYD Stella Li pre britský magazín Autocar. „Naším plánom je priniesť Yangwang do Európy“, povedala, pričom dodala, že sa tak stane po uvedení značky Denza, ktorej príchod na trh je naplánovaný začiatkom budúceho roka.
Portfólio značky Yangwang by mala tvoriť trojica modelov – luxusné SUV U8, hyperšport U9 a štvormotorový supersedan U7.

Yangwang U8
SUV Yangwang U8 meria na dĺžku 5319 mm, na šírku 2050 mm, na výšku 1930 mm. Rázvor osí kolies je dlhý 3050 mm. Automobil stojí na platforme BYD E4, ktorá podporuje elektromobily aj plug-in hybridy. U8 má štyri elektromotory, jeden pre každé koleso. Každý z nich má výkon približne 275 koní a krútiaci moment 320 Nm, čo znamená, že systémový výkon U8 je 1100 koní. Vďaka svojim štyrom motorom je U8 schopný otáčať sa na mieste o 360 stupňov a v teréne využívať tzv. krabiu chôdzu. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h trvá rovné 3 sekundy. SUV ďalej dokáže jazdiť rýchlosťou do 120 km/h aj s defektom pneumatiky. Špecialitou vozidla je, že dokáže plávať na vode.
Yangwang U9
Elektrický hyperšport Yangwang U9 má štyri motory, z 0 na 100 km/h zrýchli za 2 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 375 km/h. Jedno z prvých produktových videí demonštruje schopnosť vozidla prekonávať veľké nerovnosti na ceste tak, že ich preskočí. Robí tak bez vodiča pri rýchlosti 120 km/h a dokáže preletieť vzduchom vzdialenosť až 6 metrov.
Kľúčovým prvkom vozidla je odpruženia DiSus-X. To poskytuje bezprecedentnú kontrolu priečnych, pozdĺžnych a vertikálnych pohybov v podvozku a zavesení kolies. Systém sa skladá z inteligentného systému ovládania tlmičov (DiSus-C – upravuje tlmenie ovládaním solenoidového ventilu tlmiča, čím umožňuje výrazné zlepšenie jazdného komfortu v porovnaní s vozidlami s pasívnym odpružením), inteligentného systému riadenia vzduchového telesa (DiSus-A – podobne ako mnohé iné vzduchové odpruženia ponúka rozsah nastavení až 150 mm, pričom ponúka 12 rôznych výškových režimov vrátane automatického v závislosti od rýchlosti jazdy) a inteligentného hydraulického riadiaceho systému karosérie (DiSus-P – riadi prívod oleja do tlmiča, ventil nastavenia tlmenia a ventil nastavenia tuhosti, aby sa dosiahlo dynamické nastavenie ovládania karosérie, pri prudkom zrýchľovaní a spomaľovaní dokáže poskytnúť okamžité zvýšenie tuhosti o 200 % a umožňuje nastaviteľné odpruženie v rozsahu až do 200 mm, čím dokáže zdvihnúť každé koleso nezávisle alebo všetky štyri súčasne).