Prvé fotografie sériového prevedenia modelu Mokka GSE zverejnil britský Opel, teda spoločnosť Vauxhall. Tá potvrdila, že automobil inšpirovaný prototypom Mokka GSE Rally, sa začne vyrábať. V čase uvedenia na trh pôjde o najrýchlejší elektrický model značky.
„Nová Mokka GSE prináša energiu motoristického športu do ulíc. Vďaka dlhoročným priekopníckym skúsenostiam v oblasti elektromotoristického športu sme vložili naše najlepšie inžinierstvo, výkon a ovládateľnosť do auta stvoreného pre každodenné vzrušenie. Vďaka svojmu výraznému dizajnu, ostrému ovládaniu a vynikajúcemu výkonu je Mokka GSE stvorená pre vzrušujúcu jazdu a stavia na hrdej tradícii športových vozidiel Vauxhall pre modernú elektrickú éru. Nemôžeme sa dočkať, kedy auto čoskoro uvidíme v rukách našej komunity milovníkov automobilov,“ povedal Steve Catlin, výkonný riaditeľ spoločnosti Vauxhall.

280 koní, 200 km/h a špeciálna technológia GSE
Nový Vauxhall Mokka GSE zaujme predovšetkým silným výkonom. S maximálnym výkonom 207 kW (280 koní) bude sériovo vyrábaný elektromobil rovnako výkonný ako jeho športový náprotivok. A s okamžitým krútiacim momentom 345 Nm zrýchľuje rovnako nekompromisne. Z 0 na 100 km/h dokáže dosiahnuť rýchlosť 100 km/h za 5,9 sekundy a vyvinie maximálnu rýchlosť 200 km/h. Mokka GSE ukladá svoju energiu do lítium-iónovej batérie s kapacitou 54 kWh. Hmotnosť vozidla pritom bude nižšia ako 1,6 tony.

Mokka GSE použije pohon predných kolies s viaclamelovým samosvorným diferenciálom Torsen, ako aj podvozok so špeciálne navrhnutými nápravami a novými dvojitými hydraulickými tlmičmi. Nová zadná náprava má o 189 percent zvýšenú tuhosť v porovnaní s bežnou Mokkou Electric. Všetky vysokonapäťové komponenty štandardnej Mokky GSE, ako napríklad motor, menič, batéria alebo káblový zväzok, pochádzajú z modelu Mokka GSE Rally. Systém riadenia, podvozok a brzdy boli tiež navrhnuté tak, aby boli mimoriadne športové a optimalizované vďaka skúsenostiam spoločnosti Opel v oblasti elektrických rally za posledných päť rokov. Predné brzdy pochádzajú od spoločnosti Alcon, a majú priemer 380 mm so štvorpiestikovými strmeňmi.

Dizajn
Kompaktný elektromobil zdobia na prednom a zadnom nárazníku prvky špecifické pre GSE, inšpirované prototypom z rally. Bezpečný kontakt s vozovkou zabezpečuje kombinácia kolies a pneumatík špeciálne vyvinutá pre tento model. Ide o aerodynamicky optimalizované 20-palcové disky z ľahkých zliatin v kombinácii s pneumatikami Michelin Pilot Sport EV 225/40 R20. V rámci výrazne navrhnutých diskov s dizajnom GSE vynikajú žlté brzdové strmene GSE. A nakoniec, žlto-čierny nápis GSE na prednej a bočných stranách je ďalším jasným vyhlásením.

Toto tvrdenie potvrdzuje aj interiér. V ňom prevláda sivo-čierna, biela a žltá farba. Vodič a spolujazdec sedia na špeciálnych športových sedadlách Alcantara GSE s integrovanými opierkami hlavy. Biela línia, ktorá sa tiahne stredom poťahov, a žlté prešívanie dodávajú sedadlám charakteristický vzhľad. Ďalšími športovo orientovanými doplnkami sú alcantarové vložky na dverách, hore aj dole sploštený volant či hliníkové pedále.

Vodičovi poskytuje potrebné informácie 10-palcový digitálny informačný displej, ktorý je možné prispôsobiť rôznymi spôsobmi, a centrálna farebná dotyková obrazovka. Ten obsahuje údaje o výkone GSE, zobrazenie preťaženia, hodnoty zrýchlenia, údaje o správe batérie a mnoho ďalšieho. Displeje boli tiež navrhnuté v typickom štýle GSE. Spoločnosť zatiaľ nezverejnila dátum oficiálnej premiéry ani termín uvedenia na trh.