Domov SPRÁVY News V tme ani nebude vidieť. Prichádza Defender černejší než noc

V tme ani nebude vidieť. Prichádza Defender černejší než noc

Defender OCTA Black
Foto: Defender

Defender OCTA, majster extrémneho výkonu na ceste aj v teréne, má nový, ešte odvážnejší prístup. Rozsiahle čierne detaily v edícii Black dodávajú najodolnejšiemu, najschopnejšiemu a najluxusnejšiemu modelu v rodine Defender ešte účelnejší vzhľad a ešte väčší luxus.

V rámci transformácie dostalo až 30 exteriérových prvkov čiernu povrchovú úpravu. Defender OCTA Black je lakovaný v odtieni Narvik Black: najvernejšej čiernej v palete lakov Defenderu. Narvik Black je sýta a tmavá čierna farba s lesklým povrchom, ale klienti si môžu exteriér svojho vozidla OCTA Black prispôsobiť výberom voliteľnej matnej ochrannej fólie.

Foto: Defender

Predný spodný kryt a zadné prahy sú povrchovo upravené v saténovo čiernom práškovom laku s odhalenými ťažnými okami v saténovo čiernom prevedení, zatiaľ čo lesklý čierny kryt ťažného oka vpredu a lesklé čierne štvorkoncovky výfuku vzadu vytvárajú kontrastný povrch. Ovál Land Rover na mriežke chladiča je čierny s tmavým strieborným nápisom. Dokonca aj prvky podvozku majú lesklý alebo saténovo čierny povrch vrátane krytu tlmiča výfuku a stredovej skrinky a voliteľného elektricky výsuvného ťažného zariadenia. K dispozícii je výber 20-palcových kovaných diskov kolies alebo 22-palcových lesklých čiernych diskov kolies s čiernymi stredovými krytmi a nápisom Shadow Atlas Defender, zatiaľ čo lesklé čierne brzdové čeľuste majú kontrastný nápis Sentient Silver.

Defender OCTA Black
Foto: Defender

Ľudia čiernu milujú

Ako doplnok k dramaticky tmavému exteriéru posúva interiér modelu Defender OCTA Black drsný luxus na novú úroveň. V modeli Defender sa prvýkrát predstavuje ebenová semi-anilínová koža s technológiou Kvadrat, ktorá sedadlám Performance prináša mäkký a hmatový povrch. Vyznačujú sa jedinečnými perforovanými vzormi na sedadlách s novými detailmi prešívania na operadlách, zatiaľ čo operadlá sedadiel a pánty lakťových opierok sú v karpatskej sivej farbe. Na palubnej doske je priečny nosník s povrchovou úpravou v saténovo čiernom práškovom laku, zatiaľ čo pre detaily interiéru je k dispozícii voliteľná povrchová úprava zo sekaných uhlíkových vlákien.

Vieme, že naši klienti milujú čisto čiernu povrchovú úpravu svojich vozidiel, a preto naši dizajnéri aplikovali tento princíp na každý možný povrch – zvnútra aj zvonka – aby vytvorili dokonalý, odolný a luxusný Defender OCTA,” uviedol Mark Cameron, výkonný riaditeľ značky Defender.

Defender OCTA Black
Foto: Defender

Hudbu počuť aj cítiť

Defender OCTA poháňa mild-hybridný 4,4-litrový vidlicový osemvalec pôvodom z BMW s výkonom 635 koní. Verzia OCTA je vybavená inovatívnym odpružením 6D Dynamics a špecializovaným režimom OCTA pre výkonnú jazdu v teréne. Je tiež vybavená sedadlami Body and Soul Seats (BASS), ktoré umožňujú cestujúcim na predných sedadlách hudbu nielen počuť, ale aj ju cítiť. Táto vibroakustická technológia, vyvinutá v spolupráci so spoločnosťou SUBPAC, využíva zvukové signály zo 700 W systému Meridian Surround Sound s 15 reproduktormi. V sebe spája rovnaký softvér na optimalizáciu umelej inteligencie, aký používajú poprední svetoví umelci a skladatelia.

Foto: Defender

Čierny Defender OCTA sa pripája k štandardnému modelu Defender OCTA, ktorý je teraz k dispozícii v dvoch nových farebných prevedeniach – modrej Sargasso a sivej Borasco – okrem sivej Charente a medenej Petra. Matný biely poťah Patagonia bude k dispozícii od konca roka 2025. Defender OCTA sa na Slovensku predáva od 190 000 €. Mimochodom, Defender je oficiálnym automobilovým partnerom Oasis Live ’25 a prepraví britskú kapelu na ich dlho očakávané 41-denné svetové turné, ktoré sa začína dnes vo Veľkej Británii.

Nový Land Rover Defender Octa - Rally Dakar špeciál na značkách vie aj lietať!

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJTS Defender
Predchádzajúci článokVW s 1,6 TDI za 9 700 € – magnet na ženy, čo sa môže pokaziť?
Nasledujúci článokDvaja mladíci uhoreli po úteku pred políciou
Práci redaktora sa venujem už viac než 20 rokov. Začínal som na portáli Autovia.sk, neskôr som sa stal členom redakcie magazínu Stop. Od roku 2022 som šéfredaktorom portálu startstop.sk.