Keď limitka, tak poriadna. Brabus si veľmi dobre uvedomuje, že práve takéto autá sú tie, ktoré ich zákazníci chcú.

Sú tomu už dva roky, čo nemecký dvorný úpravca značky Mercedes-Benz upravil šialene triedu G63 AMG a prichystal tak svetu pick-up vo forme double-cabu. Ich prvotný počin disponoval celkovým výkonom 588 kW / 800 koní. Teraz si však pripravili pre svet znova špecialitku, ktorá bude v obmedzenom množstve a za veľmi peknú cifru peňazí.

Pod kapotou drieme turbom doplnený osemvalec s objemom 4,4-litra a maximálnym výkonom až 662 kW / 900 koní! Krútiaci moment je na hodnote astronomických 1.250 Nm! Pre ušetrenie pohonného ústrojenstva a potrebných dielov vám však Brabus pripraví i“iba“ 1.050 Nm. Pre takto extrémny výkon a krútiaci moment boli turba vylepšené, respektíve nahradené novými a výkonnejšími. Prechodom taktiež prešlo aj výfukové potrubie. Vďaka úpravám a týmto parametrom dokáže tento obrovský pick-up zdolať hranicu 100 km/h v priebehu 4,4 sekundy. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 210 km/h.

Kvôli takto vysokému výkonu museli byť upravené aj iné časti vozidla, nie iba jeho srdce. Auto je postavené na terénnych kolesách Pirelli Scorpion ATR a novinka je taktiež vybavená portálovými nápravami. Vďaka použitiu portálových náprav tak má pick-up triedy G svetlú výšku až 49 centimetrov. V porovnaní so sériovým stavom je karoséria dlhšia o 70 centimetrov a auto je širšie o 11,6 centimetra. Vozidlo je taktiež vybavené aj predným navijakom, ktorý bude schopný utiahnuť až 4,5 tony. Slovami laika, tento pick-up dokáže odtiahnuť aj naložený Fiat Ducato.

Okrem plášťov od Pirelli je auto postavené na kovaných kolesách s rozmerom 22“. Karosérií a interiéru (ako tomu už býva zvykom) dominujú karbónové doplnky. K vozidlu samozrejme prislúcha aj LED lampa – tú si na takomto aute už fakt ani nevieme nepredstaviť. Robustnosť vozidlo dodávajú aj výrazné sacie otvory na kapote. Počet kusov a cena? Brabus celosvetovo vyrobí iba 10 kusov, kde každý jeden bude mať cenovku 658.625 €.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJgtspirit.com
Predchádzajúci článokTEST Volkswagen Taigo 1.0 TSI – veľa muziky za málo peňazí?
Nasledujúci článokVyskúšali sme študentský rally špeciál Škoda Afriq