Domov Lifestyle Tak toto je už iná káva. Manhart prichádza s úpravou pre M3...

Tak toto je už iná káva. Manhart prichádza s úpravou pre M3 Competition

To, čoho je BMW M3 Competition schopné, asi nie je potrebné hovoriť. Úprava od spoločnosti Manhart však hovorí, že to ide aj lepšie.

Tak ako väčšina Nemcov, nie len fyzických osôb, ale aj firiem, aj renomovaný úpravca značka Manhart má slabosť pre nové počiny domácich automobiliek. Nie je tomu inak ani pri BMW M3 Competition. Sedanová verzia prešla nielen vizuálnou zmenou, ale aj tou najzásednejšou – technickou zmenou. Nakoľko bolo naozaj roboty na vozidle, Manhart ho aj patrične pomenoval. MH3 GTR.

Keď vidíte na vlastné oči BMW M3 Competition, tak mu radšej z idete z cesty rýchlo preč. Samozrejme doteraz nie každému chutia predné mriežky, to je však vecou vkusu. Manhart sa rozhodol ísť „šedivšou“ cestou a doplnením o biele pruhy na bokoch, kapote a na batožinovom priestore.

Zmeny všade

Na celom vozidle sa nachádzajú karbónové doplnky ako napríklad prítlakové krídla vpredu, ventilačné otvory, nástavce prahov, na zadnom spojlery a taktiež na zadnom difúzore. Samotné vozidlo je postavené na 20“ kolesách. Odtieň je možnosťou voľby. Interiér prešiel veľmi malou zmenou a to len na celokarbónové škrupinové sedadlá.

Veľkým prerodom motor nemusel prechádzať. Stačilo iba lepšie využiť potenciál 3,0-litrového šesťvalcového motora S58. Pôvodne auto disponuje výkonom 375 kW a krútiacim momentom 650 Nm. Vďaka úprava dokázal Manhart z tohto stroja „vymačkať“ výkon až 478 kW / 650 koní s maximálnym krútiacim momentom 800 Nm. Manhart však vsádza na pôvodné brzdy, ktoré sú štandardom auta. Pokiaľ by ste však chceli iné, Manhart vám ich dokáže navoliť.

Navýšenie výkonu malo za následok aj iné úpravy. Zákazník si môže zvoliť nerezovú výfukovú sústavu s aktívnymi klapkami pre regulovanie hlučnosti, ktorá konči štvoricou koncoviek s priemerom 100 milimetrov. Povrchová úprava potrubia môže byť buď karbónová alebo keramická. Sústava je doplnená o filter pevných častíc s 200 článkovým alebo 300 článkovým katalyzátorom. Tretím variantom je celkové vyňatie katalyzátora a teda máte plne závodný packet. Nemecká legislatíva však takúto úpravu nepovoľuje, tým pádom bude toto auto určené pre export do zahraničia.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJmanhart-performance.de
Predchádzajúci článokPrečo je dojazd elektromobilov v realite nižší než tvrdia automobilky?
Nasledujúci článokŠtát poskytne dotáciu na nabíjačky pre elektromobily až do výšky 1500€