Domov Lifestyle Liberty Walk predstavuje bodykit pre Chevrolet Corvette C8

Liberty Walk predstavuje bodykit pre Chevrolet Corvette C8

Tuning ako taký, pokiaľ je dobre spravený, pôsobí zaujímavo. Druhou stranou mince sú samozrejme nepodarky. Liberty Walk však veľmi dobre vie čo robí.

Spoločnosť Liberty Walk je dlhodobo známou firmou vo svete úpravcovských spoločností. Ide o japonskú firmu, ktorá má za sebou bohatú tradíciu a nejeden extravagantný počin. Najnovšie si pod patronát zobrala americkú silu v podobe Chevroletu Corvette C8. Tento najdostupnejší superšport je tu s nami už tri roky.

Chevrolet Corvette C8 sa od svojho staršieho brata líši hlavne tým, že motor sa nenachádza vpredu, ale uprostred. To dovolilo mať aj kabínu posunutú viac smerom vpred. Druhou mincou je však skrátenejšia zadná časť superšportu. Vo svete takýchto vozidiel model C8 pôsobí uhladene a neškodne voči konkurentom. Liberty Walk si však povedalo, že nie. C8 potrebuje nabrať svalovú hmotu, a tak sa aj stalo.

Japonská spoločnosť má vo svojom portfóliu aj rozšírené verzie legendárnych vozidiel ako Honda NSX 1. generácie, či Ferrari 308 GTB. Okrem takýchto legiend si Liberty Walk pod patriarchát zobralo aj novšie vozidlá ako Ferrari 458, Lamborghini Huracán či Urus. Známy je aj počin Nissan Skyline R-34 Super Silhouette v bielo-žltom závodnom prevedení. Pokiaľ si rozkliknete na stránke úpravcu bodykit s názvom LB-Silhouette, najnovšie vám vyskočí ponuka práve na Corvette C8.

Na prvý pohľad je jasné, že nejde o sériovú podobu amerického športiaku. Prednej časti dominuje masívny splitter. Následne na to nárazník prechádza do širokých blatníkov a bočných prahov. Liberty Walk je známe aj svojimi masívnymi zadnými krídlami, čo pri C8 taktiež nechýba.

Dizajn je doplnený o čierne kolesá, ktoré sú vďaka zníženému podvozku zaliate do podbehov. Po motorovej stránke sa podľa úpravcu nič nezmenilo. O pohon sa bude starať 6,2-litrový osemvalec s maximálnym výkonom 369 kW a krútiacim momentom 637 Nm. Motor je štandardne spriahnutý s osemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou.

Koľko takáto sranda bude stáť? Samotný bodykit vychádza na cca 18.700 €. Je možné ho mať aj celokarbónovom prevedení, čo by stálo približne 20.800 €.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!