Domov Lifestyle Mansory sa pozrelo na zúbok najnovšiemu kabrioletu Mercedes-AMG SL63

Mansory sa pozrelo na zúbok najnovšiemu kabrioletu Mercedes-AMG SL63

A sme pri tomto opäť. Mansory znova predviedlo, prečo sa radí medzi špičku, čo sa týka úprav. Tentoraz však nejde o extrémnu premenu, ale luxusnejšie prevedenie.

Ako sme sa mohli už niekoľkokrát presvedčiť, úpravcovská spoločnosť Mansory je skôr o extravagantnej úprave a veľkom výkone. Tentoraz to však v dielni poňali po trošku luxusnejšej stránke a žiaden pár dverí nebol pridaný/odobraný a taktiež Mansory Mercedes-AMG SL63 nehýri papagájovskými farbami. Nakoľko Mansory zväčša vystupuje z davu, teraz je to pravý opak. Aj keď aj pri ostatných extravagantných úpravách viete vsadiť na klasicky lakované prevedenie.

Štýlový a jednoduchý efekt viete posúdiť aj teraz sami na najnovšom projekte, ktorý stojí na základoch najnovšieho Mercedes-AMG SL63. Na prvý pohľad ide o naozaj jednoduché upravenie vozidla, ktoré je odeté do matného čierneho lakovania. Trošku zmena oproti kikirikí farbám, ktoré Mansory v poslednom čase produkovalo na výkonné modely pre Ferrari. Aj keď má novinka pridaný bodykit, vďaka matnej čiernej farbe to nie je až tak vidieť. Splynutie tak zakrýva obrie nasávacie otvory s karbónovým prevedením. Trojcípa hviezda automobilky Mercedes bola nahradená logom úpravcu.

Tajnosti s výkonom

Karbónové doplnky znova nájdeme aj na kapote, bočnej strane, na spätných zrkadlách, na spojleri, na veku kufra a na masívnom zadnom difúzore. Ten okrem iného má v sebe zakotvenú aj štvoricu koncoviek výfukov. Farba 22“ kolies je voliteľná podľa predstavy koncového zákazníka. Viete si ju navoliť tak, aby korešpondovala linkám po stranách vozidla.

Interiér Mansory Mercedes-AMG SL63 je odetý do bielo-bielej koženej podoby vrátane bezpečnostných pásov. Aj tu sú prvky karbónových doplnkov. Čo sa týka úprav motorickej časti, to si Mansory necháva pre seba. Hovorí sa však o verziách P720 a P850. Nakoľko vieme, ako úpravcovia riešia výkony, výkony jednotlivých modelov si viete domyslieť. Pod kapotou sa bude nachádzať 4,0-litrový osemvalec, ktorý už v sérii má peknú porciu výkonu – 585 koní a 800 Nm. Mansory tvrdí, že sklopenie plátennej strechy zvládne novinka za 3,2 sekundy a maximálka sa zastaví na 322 km/h.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 3

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokSsangyong naskočil na elektrickú vlnu, predstavuje Torres EVX
Nasledujúci článokMuž žijúci v Alpách si kúpil elektromobil. Oľutoval to?