Domov Lifestyle Manhart si posvietil na M3 Touring. S labradorom v kufri predbehne aj...

Manhart si posvietil na M3 Touring. S labradorom v kufri predbehne aj M8

Netrvalo to dlho a dočkali sme sa prvej úpravy nového rodinného superšportu BMW M3 Touring. Pod patronát si úpravu nemohol zobrať nik iný, ako úpravca Manhart.

Už ako bolo jasné, že do sériovej produkcie sa dostane rodinný kombík BMW M3, spoločnosť Manhart predstavila svoj vizuál a predstavu, kam by ho dokázali posunúť – hlavne po výkonnostnej stránke. Už od doby, kedy sa vedelo, že aktuálne BMW M3 Touring spatrí svetlo sveta, poskočila zimomriavka nie jednému petrolheadovi. Aj samotná automobilka povedala, že vytvoriť BMW M3 Touring bolo už dlhšie v pláne, no nie vždy sa to stretlo s pochopením. Teraz však môžeme povedať KO-NEČ-NE. Na ultra rýchle rodinné kombi sa pozrel aj renomovaný úpravca Manhart Performance, ktorý sa pozrel ako na zovňajšok, tak aj na samotné vnútro auta. Výsledkom tak je Manhart MH3 650 Touring.

Pod kapotou driemajúci 3,0-litrový šesťvalec S58B30T0 v štandardnom vyhotovení disponuje výkonom 510 koní a krútiacim momentom 650 Nm. Manhart Performance sa však s touto porciou výkonu nestotožňuje a pridáva extra porciu výkonu. Po aplikovaní novej riadiacej jednotky MHtronik sa výkon vozidla zdvihol na 650 koní – rovnako ako názov samotnej špecifikácie vozidla. Krútiaci moment taktiež narástol na pekných 800 Nm.

Výkon však nie je všetko. Aby sa umocnil zvuk aktuálneho trojlitra, úpravca pridal ešte zadný tlmič od renomovanej spoločnosti Remus so štvoricou 100-milimetrových koncoviek výfukov. Manhart zvuk a výkon umocnil špeciálnymi športovými zvodmi od značky HJS.

Čo sa týka exteriérovej úpravy, tak MH3 650 je od štandardného prevedenia položený viac k zemi a je v ňom utvrdený športový charakter. O tuhosť a prítlak sa starajú pružiny od značky H&R. V podblatníkoch sa taktiež nachádzajú iné kolesá, ktoré sú personalizovateľné a viete si ich navoliť podľa seba. Zliatinové disky Yido Performance majú rozmery 20“ a 21“ vzadu na pneumatikách 285/30ZR20 a 305/25ZR21.

Karbónové doplnky a kontrastná farba

Čo zaujme asi každého na prvý pohľad, je zvolená farba úpravcu. Tá je v kontraste so strechou v karbónovom vzhľade. Karbónové doplnky sa však nenachádzajú iba na streche, ale aj po celom tele novinky. Nájdeme ich na prednej maske, nárazníku, chladiči či zadnom masívnom krídle.

Interiérová stránka je doplnená o takzvanú nočnú oblohu s množstvom LED diód, ktorá umožní snívať a rozmýšľať o kadečom. Sedíte však v BMW M3 Touring. Tu sa nerozmýšľa, tu sa sústredí.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 4

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJmanhart-performance.de
Predchádzajúci článokOjazdených elektromobilov je na slovenskom trhu trikrát viac než pred covidom
Nasledujúci článokTEST Jazdenky: Mercedes-Benz A 180d po viac ako 100 000 km, na čo sa pripraviť?