Pred viac ako týždňom sa na internete objavili špionážne fotografie Porsche Taycan bez kamufláže. Napriek tomu bola kvalita snímkov taká nízka, že detaily o nejakom elektrickom tátošovi boli bezvýznamné.

Tentokrát sa však na portáli motor1.com objavili fotky s vysokým rozlíšením. Vpredu je jasné, že Porsche Taycan udržiava aj naďalej konfiguráciu svetlometov Mission E Concept, ale s menším vylepšením samotnej formy. Vzhľadom na to, že pri elektrických vozidlách nie sú potrebné žiadne vetracie otvory na chladenie motorového priestoru, vzhľad je o čosi plynulejší.

A ani Porsche Taycan nie je výnimkou. Vo svojej prednej maske nemá žiadne zbytočné vetráky. Pri pohľade na auto z boku pôsobí Taycan plynulo. Kľučky dverí totiž jemne zapadajú do dverových panelov a oproti súčasným modelom Porsche pôsobí vyváženejšie a sebavedomejšie.

Zadok nové Porsche Taycan je ale najzaujímavejším prvkom. Mnohí prozaici a negatívne zmýšľajúci ľudia tvrdili, že nový Nemec pôjde po vzore ostatných áut poháňaných elektrickou energiou. A to hlavne tým, že bude mať v zadnom nárazníku falošné koncovky výfuku.

Porsche však týchto všeználkov uviedlo do omylu, pretože zadok tvorí jedná pekná a čistá línia. Aj keď na fotografiách je len prototyp, dúfame, že si výrobca luxusných áut toto  rozhodnutie nerozmyslí.  Aj napriek tomu, že sa svetlá snažili zamaskovať, ako sa len dalo (a to dosť otrasným spôsobom), je krásne vidno tenký pás LED smerových svetiel.

Produkčné vozidlo Porsche Taycan debutuje v septembri tohto roku s plánom vyrobiť 20 000 kusov v prvom roku výroby. Myslíte si, že sa nemeckej automobilke z koncernu podarí osloviť svojich zákazníkov aj týmto elektrickým modelom?

Alebo väčšina priaznivcov koňa zo Stuttgartu siahne aj tak po výkonnej, ale hlučnejšej verzii tohto čierneho tátoša? Hold, budeme si musieť počkať, či si alternatívny pohon získa priaznivcov na svoju stranu. Ono sa totižto už veľa krát potvrdilo, že z elektrinou si vie šofér užiť tiež kopec zábavy. Aj keď boli na začiatku predsudky.

Test AUDI Q3 35TFSI – Na hrane dizajnu a komfortu

Zdroj:  motor1.com