História úpravcu AC Schnitzer sa viaže na prelom 80-tych až 90-tych rokov minulého storočia. Špecializovali sa prevažne na automobily BMW, takže môžeme súdiť, že z ich úpravou majú bohaté skúsenosti. Ich najnovší model vás o tom iba presvedčí.

Úpravca sa však nezameral iba na sedanovú verziu BMW radu 5. Do parády si vzali aj rodinný kombík. Modifikovali podvozok, dva motory a aj celkový look áut. Oba modely tak vyzerajú atraktívnejšie a agresívnejšie. Zákazník dostane úplne nový predný nárazník a zadný difúzor. Kombi dostane nad zadné okno malé krídlo (wannabe hatchback). Bočné prahy sú výraznejšie, spätné zrkadlá sú z karbónu a samozrejmosťou sú nové kolesá. Čo sa týka interiérovej časti, tak tá ostala neporušená, boli pridané koberčeky a zopár hliníkových dielov ako napríklad pedálov.

Čo všetko sa však zmenilo pod kapotou? Úpravou prešla benzínová verzia s označením 540inaftová 530d. Prvý spomenutý radový šesťvalec s objemom 3,0 litra má v základe výkon 250 kW / 340 koní. Po nešpecifikovanej zmene (zrejme riadiacej jednotky a nového výfukového systému) tak je finálny výkon 298 kW / 400 koní. Dieselový agregát má zvýšený výkon z pôvodných 198 kW / 265 koní na 235 kW / 315 koní. S „upgradom“ motora je k dostaniu aj znížený podvozok. Vpredu je to o 25mm nižšie k vozovke a vzadu o 20mm. Pre majiteľov modelov 520d, 530i a M550i máme však nateraz smutnú správu. Spoločnosť zatiaľ nemá v programe úpravové špecifikácie pre tieto modely. Časom by však mali prísť.

Perlička však zostáva na koniec. AC Schnitzer priznáva, že už s nedočkaním čakajú na príchod „Ultimate Driving Machine“ v podobe vrcholu BMW M5, ktorá by sa mala objaviť v priebehu niekoľkých týždňov.

 

Zdroj: bmwblog.com

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!