Mysleli ste si, že s BMW M2 Competition to skončilo? Mýlili ste sa. BMW dnes predstavilo špičkové prevedenie v podobe limitovanej verzie CS. Tá doteraz bola k dispozícií iba pre väčších bratov od verzie M3 a vyššie.

Okrem technických úprav sa M2 dočkala aj ostrejšieho vzhľadu a redukcie váhy. Prispeli k tomu  aj komponenty vyrobené z kompozitov z uhlíkových vlákien (CFRP).

Tieto materiály boli využité na prednom spliteri, streche, spätných zrkadlách, zadnom difúzore so štyrmi koncovkami výfuku a na kapote. Spomínaný CFRP materiál však možno nájsť aj v interiéri, vďaka čomu auto zhodilo 2,7 kilogramu.

V interiéri nájdete veľa kože a Alcantary. Všetko je doplnené o červené prešívanie. Alcantara sa nachádza napríklad palubnej doske, lakťovej opierke, M Sport volante, či na bočniciach M Competition sedačiek, ktoré majú takisto červené prešívanie. Na sedadlách a aj na palubnej doske však nájdete prešívané logo CS.

Poďme sa pozrieť pod kapotu. Tam je ukrytý preplňovaný radový šesťvalec S55 s výkonom 331 kW / 450 koní a maximálnym krútiacim momentom 550 Nm. Doteraz najostrejším modelom bol M2 Competition. M2 CS však ponúka výkon väčší  o 29 kW / 40 koní.

Zákazníci si budú môcť vybrať medzi 6-stupňovou manuálnou prevodovkou a automatickou sedemstupňovou prevodovkou. Rozdiel v akcelerácii z pokoja na 100 km/h by mal byť 0,2 sekundy v prospech automatickej prevodovky. Maximálka je elektricky obmedzená na 280 km/h pre oba modely.

Okrem nárastu výkonu sa budúci majitelia môžu tešiť na lepšiu ovládateľnosť, ku ktorej má prispieť adaptívny podvozok s režimami Comfort, Sport a Sport+. Posledný z nich bol doteraz vyhradený iba pre modely M3 a M4. Auto bude štandardne obuté na 19“ kolesách s matnou zlatou farbou, o optimálnu trakciu sa budú starať pneumatiky Michelin Cup. Do výbavy patria aj M-kové brzdy s červeným strmeňmi alebo  M – karbón keramické brzdy.

Oficiálne predstavenie BMW M2 CS prebehne na autosalóne v Los Angeles a cena tohto modelu by mala štartovať od 95 000 eur.

The first-ever BMW M2 CS. Official Launchfilm.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJbmw.com
Predchádzajúci článokTest Honda Jazz 1,3 VTEC Elegance – kde je kráľom priestor
Nasledujúci článokSsangYong spustil predaj modelu Korando. Je väčší a lacnejší než Karoq!