Hyundai s príchodom novej generácie modelu i20 odhaľuje nové zábery z kabíny. Ukazujú podrobnejší pohľad na moderný, elegantný a vzdušný dizajn interiéru vozidla.

Zdroj: Hyundai

V prednej časti dominuje dvojica širokých obrazoviek, digitálny prístrojový panel a stredový dotykový panel, obe s uhlopriečkou 10,25-palca. Nechýbajú ani špičkové možnosti konektivity a zvuku – bezdrôtové nabíjanie telefónu a audio systém Bose Premium s ôsmimi reproduktormi vrátane subwoofera. Silnou stránkou novinky sú tiež priestrannosť a pohodlie. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou i20 sa batožinový priestor zväčšil až o 25 litrov na celkových 351 litrov.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Fotografie interiéru tiež odhaľujú nové možnosti konfigurácie. Na záberoch je možné vidieť prevedenie Lime Green. K dispozícii sú tiež farby interiéru Mono a Black & Grey. Cieľom dizajnérov značky Hyundai bolo vytvoriť inovatívne estetické a technické riešenia. Výsledkom sú štýlové proporcie a svieži príťažlivý vzhľad. Dizajn palubnej dosky sa vyznačuje horizontálnymi linkami, ktoré vytvárajú netradičný vzhľad. Predná časť palubnej dosky teda pôsobí veľmi štíhlym a širokým dojmom.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Výplne dverí tvarovaním nadväzujú na palubnú dosku. Nový a netradičný štvor-ramenný volant používa elegantné kolískové prepínače, a ich farebné stvárnenie ladí s interiérom. Nechýba ani ambientné LED osvetlenie, ktoré posádke úplne nového modelu i20 spríjemní cestovanie v noci a na palube vytvorí útulnú atmosféru. Dynamické proporcie novej generácie sa oproti tej predchádzajúcej spájajú so širšou karosériou a s dlhším rázvorom. To tiež prináša viac priestoru na sedenie pre pasažierov vpredu aj vzadu. Navonok to naznačuje strecha znížená o 24 mm, širšia karoséria o 30 mm a tiež dĺžka spolu s rázvorom, ktorý sa natiahol o 10 mm.

Model i20 novej generácie predstavuje prvé európske vozidlo značky Hyundai s dizajnovým jazykom Sensuous Sportiness (Zmyselná športovosť). Jeho kľúčovými prvkami sú štyri základné prvky: proporcie, architektúra, štýl a technológie. Zámerom tohto smerovania je vytvoriť emotívnu hodnotu a dodať automobilom značky Hyundai nový výrazný vzhľad.

Zmyselná športovosť v podaní nového Hyundai i20

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!