Domov News Hyundai i20 láka na nových záberoch elegantným interiérom

Hyundai i20 láka na nových záberoch elegantným interiérom

Zdroj: Hyundai

Hyundai s príchodom novej generácie modelu i20 odhaľuje nové zábery z kabíny. Ukazujú podrobnejší pohľad na moderný, elegantný a vzdušný dizajn interiéru vozidla.

Zdroj: Hyundai

V prednej časti dominuje dvojica širokých obrazoviek, digitálny prístrojový panel a stredový dotykový panel, obe s uhlopriečkou 10,25-palca. Nechýbajú ani špičkové možnosti konektivity a zvuku – bezdrôtové nabíjanie telefónu a audio systém Bose Premium s ôsmimi reproduktormi vrátane subwoofera. Silnou stránkou novinky sú tiež priestrannosť a pohodlie. V porovnaní s predchádzajúcou generáciou i20 sa batožinový priestor zväčšil až o 25 litrov na celkových 351 litrov.

Fotografie interiéru tiež odhaľujú nové možnosti konfigurácie. Na záberoch je možné vidieť prevedenie Lime Green. K dispozícii sú tiež farby interiéru Mono a Black & Grey. Cieľom dizajnérov značky Hyundai bolo vytvoriť inovatívne estetické a technické riešenia. Výsledkom sú štýlové proporcie a svieži príťažlivý vzhľad. Dizajn palubnej dosky sa vyznačuje horizontálnymi linkami, ktoré vytvárajú netradičný vzhľad. Predná časť palubnej dosky teda pôsobí veľmi štíhlym a širokým dojmom.

Výplne dverí tvarovaním nadväzujú na palubnú dosku. Nový a netradičný štvor-ramenný volant používa elegantné kolískové prepínače, a ich farebné stvárnenie ladí s interiérom. Nechýba ani ambientné LED osvetlenie, ktoré posádke úplne nového modelu i20 spríjemní cestovanie v noci a na palube vytvorí útulnú atmosféru. Dynamické proporcie novej generácie sa oproti tej predchádzajúcej spájajú so širšou karosériou a s dlhším rázvorom. To tiež prináša viac priestoru na sedenie pre pasažierov vpredu aj vzadu. Navonok to naznačuje strecha znížená o 24 mm, širšia karoséria o 30 mm a tiež dĺžka spolu s rázvorom, ktorý sa natiahol o 10 mm.

Model i20 novej generácie predstavuje prvé európske vozidlo značky Hyundai s dizajnovým jazykom Sensuous Sportiness (Zmyselná športovosť). Jeho kľúčovými prvkami sú štyri základné prvky: proporcie, architektúra, štýl a technológie. Zámerom tohto smerovania je vytvoriť emotívnu hodnotu a dodať automobilom značky Hyundai nový výrazný vzhľad.

Zmyselná športovosť v podaní nového Hyundai i20

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokOdolné gumené rohože do auta sa vracajú do módy, nehanbite sa!
Nasledujúci článokTEST Suzuki Jimny 4×4, nový vzhľad a tradičné hodnoty