BMW posúva interaktívnosť ešte ďalej

0

Spoločnosť BMW sa stala prvým výrobcom automobilov, ktorý sa rozhodol obohatiť prezentáciu svojho modelu zaujímavou formou.

Značka opäť ukázala svoj zmysel pre udržanie kroku s dobou, a v spolupráci s Google Spotlight Stories vytvorili možnosť pozrieť si detaily v duchu virtuálnej reality. Poslednou dobou je okolo VR (Virtual reality) veľký boom, preto bolo len otázkou času, kedy priložia ruku k dielu aj automobilky.

”Ide o inovatívny spôsob rozprávania príbehov a odovzdávania posolstiev vytváraním zážitkov v prostredí 360° virtuálnej reality, ktoré sa vysielajú cez YouTube”

Tento počin umožňuje nadšencom do áut a technológií, aby bližšie spoznali štúdiu BMW VISION NEXT 100. Vozidlo, ktoré spája športovosť, dynamickosť, eleganciu a víziu pokroku. Dokonale sa dokáže prispôsobiť aktuálnym požiadavkám a potrebám vodiča. Túto interakciu zabezpečuje rozhranie Alive Geometry. Taktiež sa stretávame s vozidlom, ktoré má dva režimy, Boost a Ease. Prvý, v ktorom vozidlo riadi doslova samé, a tomu je aj prispôsobený interiér (volant sa skryje do palubnej dosky) a klasickým režimom kde auto riadi vodič. (volant vystúpi z palubnej dosky).

Ide o symbiózu o ktorú sa postaralo viacero popredných firiem (BMW, Google, ZOO,Jung von Matt). Dielo je dostupné na rôznych zariadeniach (iOS, Android), avšak nie všetky zariadenia dokážu manipulovať s videom, a vychutnať si teda túto prácu na oslavu stého výročia BMW Group.

Dielo „Visionary” je dostupné na YouTube:

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!