BMW posúva interaktívnosť ešte ďalej

Spoločnosť BMW sa stala prvým výrobcom automobilov, ktorý sa rozhodol obohatiť prezentáciu svojho modelu zaujímavou formou.

Značka opäť ukázala svoj zmysel pre udržanie kroku s dobou, a v spolupráci s Google Spotlight Stories vytvorili možnosť pozrieť si detaily v duchu virtuálnej reality. Poslednou dobou je okolo VR (Virtual reality) veľký boom, preto bolo len otázkou času, kedy priložia ruku k dielu aj automobilky.

“Ide o inovatívny spôsob rozprávania príbehov a odovzdávania posolstiev vytváraním zážitkov v prostredí 360° virtuálnej reality, ktoré sa vysielajú cez YouTube“

Tento počin umožňuje nadšencom do áut a technológií, aby bližšie spoznali štúdiu BMW VISION NEXT 100. Vozidlo, ktoré spája športovosť, dynamickosť, eleganciu a víziu pokroku. Dokonale sa dokáže prispôsobiť aktuálnym požiadavkám a potrebám vodiča. Túto interakciu zabezpečuje rozhranie Alive Geometry. Taktiež sa stretávame s vozidlom, ktoré má dva režimy, Boost a Ease. Prvý, v ktorom vozidlo riadi doslova samé, a tomu je aj prispôsobený interiér (volant sa skryje do palubnej dosky) a klasickým režimom kde auto riadi vodič. (volant vystúpi z palubnej dosky).

Ide o symbiózu o ktorú sa postaralo viacero popredných firiem (BMW, Google, ZOO,Jung von Matt). Dielo je dostupné na rôznych zariadeniach (iOS, Android), avšak nie všetky zariadenia dokážu manipulovať s videom, a vychutnať si teda túto prácu na oslavu stého výročia BMW Group.

Dielo „Visionary” je dostupné na YouTube:

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokDruhý facelift Toyoty Yaris tretej generácie
Nasledujúci článokAudi RS 3 Sportback po facelifte – V5 a 400k